djablo Postat 22 december 2003 Postat 22 december 2003 đ Djablo bjuder in alla anvĂ€ndare av Traktor DJ Studio till detta: temperamento.net
Pluffo Postat 6 januari 2004 Postat 6 januari 2004 Verkar jobbigt det dĂ€r. UngefĂ€r som nĂ€r man inte fick anvĂ€nda suddigummi pĂ„ bilden i skolan đ
djablo Postat 7 januari 2004 TrĂ„dstartare Postat 7 januari 2004 Precis... Jobbigt ska det vara ibland đđ±
Microlab (oregistrerad) Postat 28 januari 2004 Postat 28 januari 2004 Skickade just ett email till dig med en lĂ€nk till Your browser does not support the HTML5 audio tag . En rĂ€tt schysst technomix (med lĂ„tar av Crash Dance) pĂ„ strax under 11 minuter. đ /JT ________________________________ www.microlabstudios.cjb.net
Johan Royen Postat 2 februari 2004 Postat 2 februari 2004 LÄter intressant det hÀr. Har gÄtt och funderat pÄ att prova Traktor DJ ett tag men aldrig fÄtt arslet ur vagnen, sÄ att sÀga. Har ingen erfarenhet av att dj:a över huvud taget, men sÄ svÄrt kan det vÀl inte vara? =P NÄgot som förresten vore intressant Àr att göra nÄgot liknande fast med allas halvfÀrdiga Ättataktersloopar som ligger och skrÀpar pÄ hÄrddisken. Om man klipper ner allt till mindre bitar, loopar dem och mixar borde det ju bli nÄgot av det, inte sant? Hsh, ska lyssna pÄ era mixar och prova Traktor-demot, sÄ kanske jag ger mig pÄ det hÀr ocksÄ sÄ smÄningom
Patbos Postat 4 augusti 2004 Postat 4 augusti 2004 royen: Kika pÄ programmet "ableton live", det Àr i princip precis vad du frÄgar efter! och en sak till, som dj mÄste jag sÀga, "sÄ svÄrt kan det ju inte vara", ska vi mixa ikapp? :-P Till trÄdskaparen: Mixar inte via dator, men forstod inte riktigt vad det hela gick ut pÄ, ingen förlyssning, ingen queŽning... sÄ? Àr du ute efter en sÀnka lÄt ett höja lÄt tvÄ, eller vad Àr utmaningen? kopplade inte riktigt poÀngen... ta istÀllet nÄtt som "vem som kan hÄlla tvÄ lÄtar i takt lÀngst", utan att anvÀnda BPM-hjÀlpmedel... Àr ingen bra tÀvlig ioförsig det heller... Àsch, fan... va inget...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.