Burnin Sven (oregistrerad) Postat 20 juli 2014 Postat 20 juli 2014 Det finns en anledning till att jag valde det första alternativet så för mig är det en klen tröst att få tillgång till äldre årgångar av MM. Tråkigt men sant
joachime Postat 20 juli 2014 Postat 20 juli 2014 På vilket sätt har du tillgång till äldre årgångar av MM?
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 20 juli 2014 Postat 20 juli 2014 Jag läste i nånting reklamaktigt att gör si och så så har du tillgång till nummer från 2010. Men kan ha fattat fel all hast. Oavsett jag är ingen fan av mm, jag har lite gamla nummer det får jag erkänna men det fanns ju inte så mycket att välja på innan Stuio kom igång.
joachime Postat 20 juli 2014 Postat 20 juli 2014 Jag tyckte MM var riktigt bra kring 2007-2011 då Henrik Vogel var chefredaktör.
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 20 juli 2014 Postat 20 juli 2014 (redigerat) När studio kom så öppnade man dörren och blev precis det som många har klagat på genom åren nämligen att nivån var för lätt och amatörmässig . Precis det jag gillar, det blev lite väl mycket Pro och instängt för min smak i mm. Jag upplever något åt hållet nu när jag gett mig in i filmvärlden det är så in i norden Pro fokus. Man kör samma åkningar köper samma prylar och dyrt som sjutton är det som regel. Sen publiceras det på tuben ändå där det som regel blir bra oavsett på grund av det lilla formatet. Ger man tips på alternativa lösningar som ofta är gratis oxå så blir man ignorerad. Marknaden är så Profukucerad inom filmning så återförsäljare har inte ens en aning om lagar när det gäller tex returförfarande i fall av trasig produkt till oss vanliga dödliga konsumenter. Redigerat 20 juli 2014 av Burnin Sven
joachime Postat 20 juli 2014 Postat 20 juli 2014 Jag har skrivit för bägge tidningar och delar inte intrycket att mm är för pro. Tvärtom så kan jag sakna de längre och ingående artiklar båda tidningar erbjöd förr.
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 21 juli 2014 Postat 21 juli 2014 Vi delar nog inte detta överhuvud taget kan man nog lugnt konstatera. Den främsta anledningen till att jag slutade prenumerera på Studio var all reklam i och för sig och inte innehållet i artiklarna. Nåja strunt samma
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.