AtoneMusic (oregistrerad) Postat 17 juli 2014 Dela Postat 17 juli 2014 Tja! Jag har nyligen fått några olika problem med FL studio. Det är att när jag klickar play, så tar det cirka 20 sekunder innan den spelar och man hör laggiga ljud de där 20 sekunderna. Jag försökte att spara en ny verision vilken funkade till jag satte på asio4all. Då kom lagget igen vilket var kvar när jag stoppade det. Lagget uppstod efter jag överclockat min proccesor, men försvann när jag sparade en ny verision. Men sedan kom det så upp igen efter typ en vecka. Vad ska jag göra? Jag har inga virus eller något sånt. Tacksam för snabba svar. //Jakob Soundcloud: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fexell Postat 19 september 2014 Dela Postat 19 september 2014 Om du inte använder ASIO4ALL som Audio Source(?) så kan det bli lite laggigt om man inte har bästa datorn. Prova byta till det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.