belial Postat 4 juli 2014 Postat 4 juli 2014 (redigerat) Hej igen Startar en ny tråd så hammurajen får ha sin i fred. Lyckades hitta felet som adrumdrum refererade till i mitt fall och fick en korrekt beskrivning av rummet denna gång, så är det nån som vill dela med sig med nån åsikt till denna bild så är jag evigt tacksam men jag letar gärna vidare själv då detta antagligen bli uttröttande och tjatigt för er. Mvh edit: lade till en bild av höger-vänster mätning vilket antagligen kan va intressant antar man... Redigerat 4 juli 2014 av belial
Demonproducenten Postat 4 juli 2014 Postat 4 juli 2014 kanske ska jämna ut kurvan lite - den är lite väl högupplöst just nu tror jag annars ekar det mycket i dom lägre regionerna ser det ut som
belial Postat 4 juli 2014 Trådstartare Postat 4 juli 2014 har ännu inte riktigt greppat programmet så vad menar du?
D200 Postat 4 juli 2014 Postat 4 juli 2014 Uppe till höger står det 400 som lägsta värde, du kan öka det till tusen till att börja med så får du lite bättre koll på det som ekar ut sist. Sen verkar du ha problems från 1000 Hz och neråt så det är väl bara att börja sätta upp lite absorbenter i hörn osv...
belial Postat 4 juli 2014 Trådstartare Postat 4 juli 2014 Tackar för svaret Efter att ha läst runt och studerat lite mer i ämnet så är det ju precis som du säger vilket leder in i djungeln basfällor (och fullständig ommöblering) får helt enkelt säga upp mig och läsa ihjäl mig, skämt åsido, ska djupdyka i ämnet innan nåt konkret görs, har ingen brådska så det blir trevligt. Tack för hjälpen, syns om några år typ 😳
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.