91:an Postat 29 juni 2014 Postat 29 juni 2014 Jag såg att det står "varningsnivå "efter "antal inlägg" under min avatar. Vad menas?
Neosus Postat 29 juni 2014 Postat 29 juni 2014 Du får varningar om du bråkar men jag ser den funktionen som fullständigt värdelös då jag själv blev utkastad direkt för en tid sedan. Värdelöst!
kLEO Postat 29 juni 2014 Postat 29 juni 2014 Va? Jag har också varningsnivå, men inte har väl jag bråkat med någon..?
Neosus Postat 29 juni 2014 Postat 29 juni 2014 (redigerat) Alla har den där varningsnivå men det blir pluppar under den om man får massa varningar. Redigerat 29 juni 2014 av Neosus
Zakyath Postat 29 juni 2014 Postat 29 juni 2014 Om ni klickar på ordet så får ni se era varningar tror jag. När jag gör det står det iaf att jag inte har några.
91:an Postat 29 juni 2014 Trådstartare Postat 29 juni 2014 Jaha, jag klickade där och läste "finns inga varningar att visa". Men är det så att det är så för alla att man bara själv kan se "varningsnivå" under sin egen avatar?
Claes Holmerup Postat 30 juni 2014 Postat 30 juni 2014 Jaha, jag klickade där och läste "finns inga varningar att visa". Men är det så att det är så för alla att man bara själv kan se "varningsnivå" under sin egen avatar? Ja - det är bara du själv som ser det, vare sig du har varit odräglig eller inte. Riktigt allvarliga överträdelser av forumreglerna kan leda till omedelbar avstängning, men normalt hinner man få några varningar innan det blir någon påföljd.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.