slaptap Postat 8 april 2005 Postat 8 april 2005 Till skillnad mot senaste demoversion med vissa begränsningar erbjuds nu en "prova på" - period av Samplitude V8 till ett mycket bra pris...utan begränsningar. Vi pratar fullversion. Upptäck marknadens troligtvis bästa editering. Mer info om Samplitude V8 och Sequoia V8 här.
Mats Stålbröst Postat 9 april 2005 Postat 9 april 2005 ...och missa inte testet av Samplitude 8, som kommer i Studio 4! /Mats
punkrockdude Postat 9 april 2005 Postat 9 april 2005 Det ska bli väldigt intressant att läsa vad ni tycker om programmet. Jag har alltid tyckt att Samplitude låter bättre än vissa andra program. Jag har inga bevis för att den i verkligheten gör det. MvH Rickard Gerthsson
ChrioN Postat 27 april 2005 Postat 27 april 2005 Vet inte om jag tycker att 3000kr är billigt får 3 månader. Det är iofs den mest välutrustade versionen. Men ändå..
Zatri Postat 29 april 2005 Postat 29 april 2005 Äntligen! Har väntat på att det ska skrivas nåt om Samplitude för oss som använt det i några år nu. Ska bli spännande att se vad som skrivs om 8:an...
slaptap Postat 30 april 2005 Trådstartare Postat 30 april 2005 (redigerat) Kom igen...tiotusenkronor..... 😄 😳 😏 😳 Finns mycket dyrare mjukvara...som inte kan hälften när det handlar om editering av wave eller andra audioformat...och sätt kostnaden i relation med en dosa snus om dagen...eller 5 öl på krogen per helg...eller två till tre häftiga pluggpaket om året etc etc....Nuendo kostar visst 20 lakan... 😆 Zatri...håller med dig...mer om Samplitude i tidningen... 😉 Redigerat 30 april 2005 av slaptap
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.