Jump to content
Annons

DELTA 1010lt eller ESI Juli@XTe

Recommended Posts

gasgustav (oregistrerad)
Postat

Tjeeena!

Har varit "ifrån" en tid och håller nu på att köra igång igen.

Har ett externt Focusrite Saffire firewire kvar sen tidigare men har aldrig gillat det (kaotisk mjukvara bla)

har dessutom kostat på mig en riktigt bra preamp så saffiren får gå på Blocket.

Vill ha internt kort,har möjlighet att köpa ett delta 1010lt kort billigt men det har ju några år på nacken(pci)

har tittat på esi Julia som nu finns i pcie-format.Borde väl vara ett bättre val?

Rent allmänt är det dåligt med pcie-kort...varför vet jag inte då det är ett riktigt snabbt interface vad jag förstår.

Alltså: borde jag gå på esi eller 1010lt-kortet? (ps..har ingen användning för 8in/8ut som det är på 1010lt så det är ingen fördel)

Tommy

Annons
Burnin Sven (oregistrerad)
Postat

Jag har både ett Delta Pci 1010 rackversionen och 44 och dom funkar bra tycker jag. Pcie Esi julia vet jag inget om dessvärre men det är säkert bra det också.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.