dblyrics (oregistrerad) Postat 8 april 2005 Postat 8 april 2005 Jag har texter liggande och skriver också gärna på beställning om ni har en bra egen idé. Hör av er till mej och berätta vad för sorts musik ni sysslar med så kan jag skicka ett smakprov. db
Audiorent Postat 8 april 2005 Postat 8 april 2005 Du är hemskt välkommen.... har ett 50-tal färdiga låtar som väntar på att spelas in i studion för att sen skickas iväg till förlag o dyl. Mattias info@audiorent.se
Danny Cort (oregistrerad) Postat 8 april 2005 Postat 8 april 2005 Jag har texter liggande och skriver också gärna på beställning om ni har en bra egen idé.Hör av er till mej och berätta vad för sorts musik ni sysslar med så kan jag skicka ett smakprov. db Intressant! Vad har du fått publicerat tidigare?
Linus Postat 9 april 2005 Postat 9 april 2005 Intressant! Vad har du fått publicerat tidigare? Danny! Gött att se dig! 😛
dblyrics (oregistrerad) Postat 9 april 2005 Postat 9 april 2005 Nothing so far. Med jag har lite olika krokar ute. db
Popfarmor Postat 9 april 2005 Postat 9 april 2005 Jag har texter liggande och skriver också gärna på beställning om ni har en bra egen idé.Hör av er till mej och berätta vad för sorts musik ni sysslar med så kan jag skicka ett smakprov. db Härligt med lite textförfattare, vilket/vilka språk skriver du på?
JDW Postat 24 april 2005 Postat 24 april 2005 Kanon för jag KAN INTE skriva vettiga texter kanske vi skulle samarbeta lite här grabbar behöver förutom te´xter nån som vill lägga på sång någon som känner sig hågad? 😎
Signert Postat 24 april 2005 Postat 24 april 2005 Kanon för jag KAN INTE skriva vettiga texterkanske vi skulle samarbeta lite här grabbar behöver förutom te´xter nån som vill lägga på sång någon som känner sig hågad? 😎 Vilken låt? Och vilken typ av sångare är du ute efter?
JDW Postat 24 april 2005 Postat 24 april 2005 Kanon för jag KAN INTE skriva vettiga texterkanske vi skulle samarbeta lite här grabbar behöver förutom te´xter nån som vill lägga på sång någon som känner sig hågad? 🙂 Vilken låt? Och vilken typ av sångare är du ute efter? har en del låtar som du kan välja mellan http://www.soundclick.com/bands/2/jdwmusic.htm 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.