arhall Postat 16 juni 2014 Dela Postat 16 juni 2014 Hej. Finns det nån här som kan säga vad som används (plug/hårdvara/?) till det inledande percussion ljudet i Björks låt. https://www.youtube.com/watch?v=KqnL6ie_FTw Letar bland mina pluggar men httar inget som matchar helt. Jag tror ljudet dessutom är processat. Tacksam för svar. Vänligen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joachime Postat 16 juni 2014 Dela Postat 16 juni 2014 Är osäker på vilket du menar, men från början ligger där en filtrerad och processad elektronisk trumloop. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
arhall Postat 16 juni 2014 Trådstartare Dela Postat 16 juni 2014 (redigerat) Japp, precis den menar jag. Som du säger, elektronisk och filtrerad med ett långsamt glidande svep så jag förstår inte vad som kan vara grundljudet. Redigerat 16 juni 2014 av arhall Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.