AndyPandy Postat 8 april 2005 Postat 8 april 2005 Jag försöker automatisera Tonic med midi, men ingenting händer! Tonic dyker ju upp som ett instrument så att jag kan skicka midi till den, men oavsett vad jag försöker skicka till så händer ingenting. Och ingenting hittar jag i manualen heller. Någon som vet?
Piccazzo Postat 8 april 2005 Postat 8 april 2005 Andas å ta det lungt. Komplettera Tonic med en skävtt Gin och efter ett tag kommer allt att börja Klarna upp ..
AndyPandy Postat 8 april 2005 Trådstartare Postat 8 april 2005 (redigerat) 😎 Redigerat 8 april 2005 av AndyPandy
frelin Postat 8 april 2005 Postat 8 april 2005 Asså har du spelat in ett midispår som du vill automatisera eller? Fattar inte frågan.... /oskar
AndyPandy Postat 8 april 2005 Trådstartare Postat 8 april 2005 Asså har du spelat in ett midispår som du vill automatisera eller? Fattar inte frågan..../oskar Öhh ... näe ... jag försöker automatisera Tonic, via midi, inget annat. Men nu fick jag hjälp från annat håll!
Lindeberg Postat 9 april 2005 Postat 9 april 2005 Asså har du spelat in ett midispår som du vill automatisera eller? Fattar inte frågan..../oskar Öhh ... näe ... jag försöker automatisera Tonic, via midi, inget annat. Men nu fick jag hjälp från annat håll! Vore toppen om du kunde berätta hur du löste problemet!
AndyPandy Postat 9 april 2005 Trådstartare Postat 9 april 2005 Kolla in den här länken: http://www.kvraudio.com/forum/viewtopic.ph...2614&highlight=
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.