Bullerbyn Postat 13 juni 2014 Dela Postat 13 juni 2014 (redigerat) Köpte AD2 å installerade hemma för att sedan kunna kopiera de stora filerna och göra en installation på studiodatorn. Allt detta ska man kunna göra enligt XLN då man får ha programmet på 2 datorer. Men jag hittar inga stora filer att kopiera? Någon som gjort detta? Kör windows 8.1 64bit. Redigerat 13 juni 2014 av Bullerbyn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joachime Postat 13 juni 2014 Dela Postat 13 juni 2014 (redigerat) Hej BB! Det stämmer att du kan ha en licens av Addictive Drums installerad på två datorer samtidigt. Den vanliga installationen sköts dock av ett installationsprogram kallat XLN Online Installer. Vill du installera AD2 offline behöver du göra på följande sätt. Redigerat 13 juni 2014 av joachime Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bullerbyn Postat 15 juni 2014 Trådstartare Dela Postat 15 juni 2014 Jag löste det. Ville inte installera offline utan bara få med de stora filerna så att den pissiga uppkopplingen i studion bara behövde dra ner de mindre filerna för installationen. När jag väl fattat var AD2 installerade saker och ting var det ingen konst. Över med filerna på en sticka å in i den andra burken. Så nu har jag AD2 på både hemmadatorn och i studion. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joachime Postat 16 juni 2014 Dela Postat 16 juni 2014 Gött! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bullerbyn Postat 16 juni 2014 Trådstartare Dela Postat 16 juni 2014 Riktigt nöjd med AD2, definitivt mer genomtänkt än ettan och vi fick det till ett riktigt bra pris hos Ordermusic, 1595:- för producer bundlen! Alla andra verka ta över 2000:- för samma paket? 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.