RoBERT Postat 8 april 2005 Postat 8 april 2005 (redigerat) EDIT: För att hitta mina produktioner maila mig så får du mer info. robban@mjuzic.com Redigerat 8 april 2005 av aorfreak
Inanimate Postat 8 april 2005 Postat 8 april 2005 Saknas definitivt en lite rockig gitarr i bakgrunden.. är alldeles för midi för att låta "riktigt".. är en ton som ligger och gnuggar.. ersätt den med en lätt-distad elgitarr som sen tar plock-ackord i refrängen.. annars bra jobbat.. mina projekt blir aldrig klara för jag tappar orken.. bra gjort..
Signert Postat 8 april 2005 Postat 8 april 2005 Låter välproducerat vid en snabblyssning. Eftersom det är en cover bryter den tyvärr mot forumreglerna för demolåtar. Lycka till med avslutningen på studierna!
RoBERT Postat 8 april 2005 Trådstartare Postat 8 april 2005 Eftersom det är en cover bryter den tyvärr mot forumreglerna för demolåtar. javisst ja... hur tar man bort tråden? eller ber man nån göra det eller hur funkar det...?
Signert Postat 8 april 2005 Postat 8 april 2005 Eftersom det är en cover bryter den tyvärr mot forumreglerna för demolåtar. javisst ja... hur tar man bort tråden? eller ber man nån göra det eller hur funkar det...? Du kan ju bara editera inlägget och plocka bort länken. Kanske kan du lägga en fin hint om var man kan hitta låten, utan att länka till den? Fast det kanske inte heller är ok?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.