Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag kör Cubase SX 2, och märkte efter ett tag att VSTi-kanalerna i projektfönstret plötsligt hamnar på fel ställe, vilket är en känd bugg. Buggen skulle vara fixad till ver 2.2 läste jag och alltså uppdaterade jag, men likförbannad har jag samma problem. Vad beror det på?

Annons
Postat

Näe, typ så här:

Man använder fler och fler VSTi:s. Plötsligt byter kanalerna plats, så kanalen för VSTi #1 hamnar under VSTi #4 t ex. Allt hamnar huller om buller. Detta är känd bugg som skulle vara fixat till ver 2.2.

Postat

-hej -har sett det problemet -men det förekommer inte i V3 (SL) enligt mina erfarenheter.

Postat

Visst, men jag har inte lust att uppgradera till SX 3 för en massa pengar!

Postat

Mixerview follows project.. ( njjjjjgggg...är lite osäker på exakt vad den heter..vet vad du menar iaf.) ska finnas under Preferences

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.