Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Hej alla!

Jag Thomy och jag producerar musik nyligen. Förlåt mig för de misstag, jag är fransk och jag använder en översättare för att skriva till dig 🙂

Jag arbetar för närvarande på en musik och jag vill ha din åsikt. Säg mig vad du vill, vad du gillar minst, men vad jag behöver förbättra. För mig, varje konstruktiva åsikt.

Namn: ännu inte funnit

Genre: Electro-House

Status: avslutade arrangemang

Mix: oavslutade

Kontroll: nej

Tack! ☺️

Edit: Jag såg just att filstorleken inte bör överstiga 1,95 mb ... Jag hoppas att detta utdrag kommer att räcka för dig

Id - Drop (Thomy Original Mix).mp3

Redigerat av Thomy
Annons
Postat

rien de mal à cela, mais il sonne comme vous pouvez vous attendre de ce type de musique - ni plus ni moins

rien qui se démarque ou donnant à caractère personnel

il aurait pu être n'importe qui imite après les charts de musique d'aujourd'hui

pourquoi devrions-nous rappeler ou vous remarquez?

k9 (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Fattas botten (mera bas) och med en vokalist så skulle ljudet låta bättre redan där.

Pumpet och gunget som är stiltypiskt finns redan där så det är nog svårt att komma med synpunkter på ljudet. Inte alls min musiksmak men jag hör inga konstigheter förutom att ja saknar bas och sång.

Redigerat av k9
Postat

Hej !

Tack för ditt svar !

Demonproducenten :

Tack för att du skriver på franska ! Det är verkligen trevligt.

Jämfört med vad du säger, jag försöker inte efterlikna musik av idag. Jag producerar vad jag gillar. Jag bryr mig inte om jag ser ut för andra, som jag är nöjd med det jag gör. Men vad skulle det ta att göra den här musiken stå ut?

Jag förstår inte din sista fråga : (

k9 :

Jag vill också lägga en röst, men tyvärr jag kan inte sjunga lol Jag tror också att den här musiken förtjänar lite mer bas. Och det är inte ett problem om det inte fått din smak, tack i alla fall för din åsikt 🙂

blue2 :

Tack för din kommentar. Jag är glad att du gillade 😉

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.