GuitarPro Postat 9 juni 2014 Postat 9 juni 2014 Jättedum och pinsam fråga men jag när jag trycker record så hoppar markören till starten av låten vilket är väldigt jobbigt.... Har tryckt på måfå på transportpanelen utan resultat. Hur gör jag för att bli av med detta? Säkert jättelätt men jag fixar det inte...
GuitarPro Postat 9 juni 2014 Trådstartare Postat 9 juni 2014 har du loop aktiverat? Nej det har jag inte! Det är så här i alla projekt.
Svisse Postat 9 juni 2014 Postat 9 juni 2014 Det är inte så att det markerade fältet för inspelning ej är från början!
laban1 Postat 9 juni 2014 Postat 9 juni 2014 Har du satt Left locator vid början, vad händer om du flyttar den? Har du kollat i preferences vad du hittar där? har du Re-record aktiverat?
GuitarPro Postat 10 juni 2014 Trådstartare Postat 10 juni 2014 Det är inte så att det markerade fältet för inspelning ej är från början! Har du satt Left locator vid början, vad händer om du flyttar den? Har du kollat i preferences vad du hittar där? har du Re-record aktiverat? Jag är nästan säker på att inspelning startar vid left locator oavsett placering. Tidigare så startade inspelningen alltid där mitt svarta markörstreck var. Ska kolla runt lite i inställningarna men vet inte riktigt vad jag ska leta efter hehe. Tack!
Demonproducenten Postat 10 juni 2014 Postat 10 juni 2014 Nej det har jag inte! Det är så här i alla projekt. vilken typ av inspelning har du satt?
VayzeriA Postat 11 augusti 2014 Postat 11 augusti 2014 Kollat i menyfältet ? Kollat under fliken "preferences" därefter i "record" kan vara en början i allafall! =)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.