Gäst Postat 9 juni 2014 Postat 9 juni 2014 (redigerat) Hej. Jag söker en producer till detta sångklipp. Går det att göra en hit av detta? https://soundcloud.com/1234melovi/overglow-acapella-live-melovi Behöver mastring av sången. Ett förslag är att lägga på en kör i låten, typ som från haiti. Mvh melovi Edit: lade upp den i förbättrat ljud Redigerat 22 juni 2014 av ewroL
Gäst Postat 14 juni 2014 Postat 14 juni 2014 Jag har ett litet ljudkort m en mikrofon hemma. Jag jobbar över internet gärna. Använder ett enkelt program, mixcraft. Söker samarbete med någon kunnig trumspelare som har erfarenhet av att skapa musik. Eller gitarr/pianospelare.
Gäst Postat 14 juni 2014 Postat 14 juni 2014 Ok nej inte helt i mono. Tänker mig i stuket buddhist-kör just nu men får se.
Gäst Postat 17 juni 2014 Postat 17 juni 2014 Ingen som vill försöka göra nåt av det här? Gjorde en remix som jag namngav Overglow. Tänker mig att det behövs riktigt coola trummor o kanske syntar. Mvh melovi
Chriistiiaan Postat 20 juni 2014 Postat 20 juni 2014 Det är tre minuter av en sång utan vers eller refräng eller nånting ... inte så kul att jobba med det tror jag. Men du har en härlig sång. Utnyttja det och skriv något! Lycka till!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.