Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Jag håller på att återställa en Ipad via I-tunes men har kört fast.

Startar jag paddan när den är frånkopplad från laptopen, så hänvisar den till att ansluta till I-tunes via dator.

När jag gör det och kör återställningen får jag felmeddelande # 21.

Både operativsystem på laptopen samt I-tunes är uppdaterade. Har även provat att logga in som admin, men kommer inte runt detta felmeddelande. Någon som vet hur jag löser detta?

Tackar på förhand! // Björn

Redigerat av wellness music
Annons
Postat

Hejsan

Tydligen kan datorns säkerhetsapplikationer orsaka det felet (brandvägg/antivirus). Testa att temporärt inaktivera dessa, alternativt, testa från en annan dator.

Mvh

Lazarus

Postat

Tack MRS!

Hittade en liknande länk i morse men den här var mycket bättre. Problemet är att jag inte får Tiny Umbrella att starta. Verkar vara fler som har problem med detta.

Postat

Jag har nu fått igång paddan genom att köra "Red Snow" istället för "Tiny Umbrella" från min laptop . Jag med flera verkar ha problem med just TU.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.