bejen (oregistrerad) Postat 11 mars 2004 Dela Postat 11 mars 2004 Nån som kan beskriva vad allt betyder, t ex latency och alla såna ord. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dna the Synthmaestro Postat 11 mars 2004 Dela Postat 11 mars 2004 latency = den tiden det tar från att du slår på klaviaturet tills det kommer ljud ur högtalarna. själv har jag 8ms 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 11 mars 2004 Dela Postat 11 mars 2004 Nån som kan beskriva vad allt betyder, t ex latency och alla såna ord. Vad är alla sånna ord? Det finns en jäklig massa studio och musikord. Tar kanske lite tid att sätta ihop en jättelista... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dbd Postat 11 mars 2004 Dela Postat 11 mars 2004 Wärsch = Cubase, Logic, Reason etc. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 11 mars 2004 Dela Postat 11 mars 2004 Wärsch = Cubase, Logic, Reason etc. Det ordet hade jag inte ens hört... Andra ord för det: Host, Sequencer (beroende på hur man ser det...) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dbd Postat 11 mars 2004 Dela Postat 11 mars 2004 (redigerat) Nej men faktum är att det finns en ordlista i tidningen studio om du inte sett den. Om du inte har köpt tidningen än så behöver jag väl inte säga åt dig vilken är den första saken du ska göra imorgon 🙂 EDIT: Neko... Det var ett försök till IRC-humor. 🙂 Redigerat 11 mars 2004 av dbd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 11 mars 2004 Dela Postat 11 mars 2004 (redigerat) Wärsch = Cubase, Logic, Reason etc. RePhreng = Nana Hedin? 🙂 EDIT: Jisses vad snabba ni var på att komma emellan Redigerat 11 mars 2004 av Olsberg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 11 mars 2004 Dela Postat 11 mars 2004 Nej men faktum är att det finns en ordlista i tidningen studio om du inte sett den. Om du inte har köpt tidningen än så behöver jag väl inte säga åt dig vilken är den första saken du ska göra imorgon 🙂 EDIT: Neko... Det var ett försök till IRC-humor. 😛 Nu fattar jag ännu mindre... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dbd Postat 11 mars 2004 Dela Postat 11 mars 2004 RePhreng = Nana Hedin? 😛 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dbd Postat 11 mars 2004 Dela Postat 11 mars 2004 Nu fattar jag ännu mindre... 😛 Ingen fara Neko 🙂 De som förstår det förstår det (vi kan göra en gallup, så har vi statistiken, men jag tror inte det är mer än en bråkdel) 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 11 mars 2004 Dela Postat 11 mars 2004 Bejen, ursäkta denna sena kvällsurspårning av ämnet. Är det några specifika ord du söker förklaring på mer än latency? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 11 mars 2004 Dela Postat 11 mars 2004 Shit, ligger och snittar på en latency på dryga 8 min mellan ögonen och skrattmuskeln i ovanstående bounce mellan begreppsgenierna... 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Majken Postat 11 mars 2004 Dela Postat 11 mars 2004 Ohh.. här kan man fortsätta på ditt tema Björn.. Pratsång = E-Type I övrigt är ju titeln på gruppen Salt's sista platta genial "Delay me down and make me Wah Wah" 😛 /Majken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dbd Postat 12 mars 2004 Dela Postat 12 mars 2004 Nej men faktum är att det finns en ordlista i tidningen studio om du inte sett den. Fast i senaste numret hittar jag ingen... Varför har ni tagit bort den Björn? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.