nikgun Postat 4 juni 2014 Postat 4 juni 2014 Tja! Söker folk som vill rappa/sjunga på mina beats. Beatsen är gratis, ni kan gå in och lyssna på min soundcloud där jag lagt upp lite grejer: https://soundcloud.com/nikgun Kontakta mig om intresse finns Mvh
BeyondLife Postat 27 augusti 2014 Postat 27 augusti 2014 (redigerat) Hej! Jag är intresserad! Hur skulle samarbetet se ut? Skickar man sina vocals som du sedan sätter ihop med beatsen? Redigerat 27 augusti 2014 av BeyondLife
nikgun Postat 28 augusti 2014 Trådstartare Postat 28 augusti 2014 Tja! Kul att du är intresserad. Absolut så skulle samarbetet kunna se ut, jag får vocalsen och mixar ihop allt
danielrk Postat 8 september 2014 Postat 8 september 2014 Hej, såg att du gav bort beats, har du några beats kvar som du kan ge bort? är 16 år och skriver texter men är helt värdelös på att göra beats så om du har beats kvar och du kan ge bort dem skulle jag vara sjukt glad 🙂
nikgun Postat 12 september 2014 Trådstartare Postat 12 september 2014 Det finns beats, gör nya hela tiden. Vi tar det på pm
tmovement Postat 4 december 2014 Postat 4 december 2014 Tjena, är intresserad, gillade flera av dina beats. Skicka ett pm så kan vi höras, eller så hör jag av mig imorrn
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.