Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tjenare!

Jag har just gjort en ny låt och jag vill gärna ha någon som sjunger till den. Om ni är intresserade kan ni kontakta mig på skype, jag heter "iMiTziHD" och skicka en länk där ni sjunger. Min låt är färdig men jag skickar den inte här. Det ska releasas när jag får alla vocals som jag behöver. c:

Jag har inte gjort texten än till texten men jag tänkte att om ni är bättre på att skriva text så kan ni gärna göra det eftersom att jag inte är jättebra men om ni inte kan det är jag villig att göra det. Tack.

• 3 veckor senare...
Annons
Postat

Hallå.

Jag hade varit intresserad av att testa ifall det inte var för dessa punkter.

1. Skype. Fixa mail eller något mer vuxet folk kan kontakta dig genom.

2. " Min låt är färdig men jag skickar den inte här. Det ska releasas när jag får alla vocals som jag behöver. c:" Tror knappast det är någon fara att släppa det här och det skulle underlätta för oss som vill hjälpa till men är upptagna. Du borde inte göra det krångligt för folk att lyssna på det du gör.

MvH/ Alex

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.