iMiTzi Postat 28 maj 2014 Postat 28 maj 2014 Tjenare! Jag har just gjort en ny låt och jag vill gärna ha någon som sjunger till den. Om ni är intresserade kan ni kontakta mig på skype, jag heter "iMiTziHD" och skicka en länk där ni sjunger. Min låt är färdig men jag skickar den inte här. Det ska releasas när jag får alla vocals som jag behöver. c: Jag har inte gjort texten än till texten men jag tänkte att om ni är bättre på att skriva text så kan ni gärna göra det eftersom att jag inte är jättebra men om ni inte kan det är jag villig att göra det. Tack.
Gäst Postat 13 juni 2014 Postat 13 juni 2014 Hallå. Jag hade varit intresserad av att testa ifall det inte var för dessa punkter. 1. Skype. Fixa mail eller något mer vuxet folk kan kontakta dig genom. 2. " Min låt är färdig men jag skickar den inte här. Det ska releasas när jag får alla vocals som jag behöver. c:" Tror knappast det är någon fara att släppa det här och det skulle underlätta för oss som vill hjälpa till men är upptagna. Du borde inte göra det krångligt för folk att lyssna på det du gör. MvH/ Alex
magnus83 Postat 13 juni 2014 Postat 13 juni 2014 Plus att det kan vara bra att veta vad det är för genre 😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.