robotapan Postat 11 mars 2004 Postat 11 mars 2004 Hmm, är detta nödvändigt egentligen? Jag tycks i alla fall ha sett det innan här på forumet, så varsågoda: Jag är 23 år, bor i Linköping. Har sysslat med musik sedan övre tonåren, då framförallt som gitarrist/sångare i mer eller mindre lyckade småband. Tycker det är kul att spela i band, men det har för det mesta bara runnit ut i sanden och därför har jag nyligen bestämt mig för att börja satsa på en hemstudio. Vad är målet? Låtskrivare? Producent? Demolåtar för eventuella framtida band? Kanske alltihop, den som lever får se. Jag sysslar framför allt med rock/pop i någon mening, men även soul, country, funk, jazzinfluerad rock/pop/soul och funk och metal (I'm an eclectic motherfucker skulle man kunna säga). Hade förutom musik i den stilen dessutom tänkt mig att jag skulle fila lite på mina rätt så knappa keyboard- och musikteoretiska kunskaper och börja med lite orkestrala arrangemang. Bland idolerna/husgudarna kan väl nämnas Led Zeppelin, Faith No More, A Perfect Circle och kanske lite Beatles även. Hej. Då.
®offe Postat 11 mars 2004 Postat 11 mars 2004 😛 Då ber jag som förste furste att hälsa dig, apa av robot kommen, välkommen till detta knapert knäppa forum! 🙂 /®
Neko Postat 11 mars 2004 Postat 11 mars 2004 Hej! En presentation är väl inte nödvändig, men rolig 😛 Hoppas att du kommer trivas här hos oss!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.