Top Floor Studios Postat 19 maj 2014 Postat 19 maj 2014 (redigerat) Vänner! Musiker! Instrumentalister! Entusiaster! Nördar! Nybörjare! Heltidsproffs! Forummedlemmar!! För ett tag sedan togs ett väldigt trevligt initiativ av Minja som släppte idén i en annan tråd. Det hela mynnade ut i en träff på Stora Teatern (i folkmun fortfarande kallad Storan) mitt i centrala Göteborg. Eftersom jag jobbar där dagligen frågade jag barchefen om vi kunde få en avsedd plats att ha vår lilla träff. Sagt och gjort, dom avsatte flera soffgrupper, under värmelampa (vi satt fram till elvasnåret på kvällen) och styrde upp lite snällare priser i baren. Det hela var helt enkelt alldeles för trevligt för att inte upprepa! Min fråga är alltså: Hur många känner för att dyka upp fredagen den 6 juni kl 18, sitta på en grym uteservering, dricka öl/kaffe/vatten/saft/drink/vin/choklad/bensin, äta en bit om man så vill, och prata om allt och lite till som tillhör och inte tillhör studio- och musikvärlden? Om det inte kommer någon så blir det inget, och det är ju inte hela världen! Redigerat 30 maj 2014 av Top Floor Studios
magnus83 Postat 19 maj 2014 Postat 19 maj 2014 JA!!! Skjut på det i en vecka! Jobbar! Annars så kommer jag 🙂
Mojje Cruncher Andersson Postat 19 maj 2014 Postat 19 maj 2014 Kan inte komma. Lirar och helgen därpå är skolavslutning. Hoppas jag kan medverka på någon framgent! Bra initiativ dock! Piiiz!
Top Floor Studios Postat 21 maj 2014 Trådstartare Postat 21 maj 2014 Ingen som kommer, och tre som inte kommer. Vilken entusiasm! Vi skjuter upp det, inte en utan TVÅ veckor. 6 juni. Förhoppningsvis kommer det någon då 🙂 1
MassiveWave Postat 21 maj 2014 Postat 21 maj 2014 6e juni kan jag haka på! Missade förra så känns rätt angeläget att vara med denna gången 🙂
magnus83 Postat 21 maj 2014 Postat 21 maj 2014 Det funkar bättre! 🙂 Känner redan den kalla ölen rinner ner i strupen........ 😛
Mojje Cruncher Andersson Postat 21 maj 2014 Postat 21 maj 2014 Knugens dag! Detta får man försöka hinna med helt enkelt. Kul! /Mojje
drloop (oregistrerad) Postat 28 maj 2014 Postat 28 maj 2014 Skall försöka glida förbi. Inte säker om jag kan denna gång.
Cathrine Postat 28 maj 2014 Postat 28 maj 2014 Åh, synd att de e så långt bort. Hade det varit i fjollträsk hade jag kommit på en gång! Ska kaaanske till Metaltown i år, och då är man i götet... 😊
Top Floor Studios Postat 29 maj 2014 Trådstartare Postat 29 maj 2014 (redigerat) F-n! Man är på Sweden Rock då (Sabbath). Skönt! några musiklyssnare vill vi ju verkligen inte ha med! Eller häromdagens citat, "musik upplevs bäst i en studio"... Ska kaaanske till Metaltown i år, och då är man i götet... Det är över ett år till nästa Metaltown 😉 Skall försöka glida förbi. Inte säker om jag kan denna gång. Du är ju här hela tiden ändå! Vi har ju i och för sig en tak-kaffe planerad. Redigerat 29 maj 2014 av Top Floor Studios
Peter Roos Postat 29 maj 2014 Postat 29 maj 2014 (redigerat) Skönt! några musiklyssnare vill vi ju verkligen inte ha med!Eller häromdagens citat, "musik upplevs bäst i en studio"... Var det ironiskt, eller? ;-) Jag är bara musiklyssnare ibland, har inte sett Sabbath sedan 75 nångång, men det hade också varit jättetrevligt att deltaga i denna Forumträff. Redigerat 29 maj 2014 av Sleap
Top Floor Studios Postat 29 maj 2014 Trådstartare Postat 29 maj 2014 Var det ironiskt, eller? ;-) Jag är bara musiklyssnare ibland, har inte sett Sabbath sedan 75 nångång, men det hade också varit jättetrevligt att deltaga i denna Forumträff. Klart det var ironiskt, och det är klart du ska se Sabbath, sista chansen ju!
Signia Postat 29 maj 2014 Postat 29 maj 2014 Gör ett litet reportage av detta, så även vi som inte kan vara där får 'vara med på en kant'. Lite bilder, film, lite berättande 🙂
Top Floor Studios Postat 4 juni 2014 Trådstartare Postat 4 juni 2014 Dags för besvikelse igen då! Eftersom den 6e är nationaldagen, och flera pga detta har hört av sig och meddelat utebliven närvaro, i kombination med planerat regnväder, kommer jag inte att dyka upp eller styra upp. Ni som vill ses ändå ska så klart göra det! 🙂
Minja Postat 6 juni 2014 Postat 6 juni 2014 Var ett tag sedan jag höll till här inne nu och fick se tråden nu.. Bra initiativ Top Floor S, vi får väl ta nya tag igen lite längre fram istället 🙂
van Caine Postat 10 juni 2014 Postat 10 juni 2014 Kunde inte heller komma, men ser fram emot framtida träffar! Senast var awesome!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.