Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Tänk att ha en sådan där hemma/i studion. Fan va gött det skulle vara! Synd bara att priset ligger på ca

$49,250

Alltså ungefär 300.000 kr. Tankar och åsikter? Routing-möjligheterna verkar ju ruggit bra och smidiga!

Redigerat av Terror
Annons
Postat

Jag tycker man får lite för pengarna, 8kanaler och DAW integration?. Hade lätt köpt något annat för de pengarna. En SSL-sidecar alá 16 kanaler + all övrig hårdvara du kan tänkas behöva.

Men visst fan ser den fin ut!

Postat

Att ha analog hårdvara men styra det digitalt ligger ju helt rätt i tiden. Hade de bara integrerat det som en plugin i den DAW du jobbar i så hade det ju varit en no-brainer..

Postat

Jag tycker man får lite för pengarna, 8kanaler och DAW integration?. Hade lätt köpt något annat för de pengarna. En SSL-sidecar alá 16 kanaler + all övrig hårdvara du kan tänkas behöva.

Men visst fan ser den fin ut!

Fast dem hade väl dubbla return? Så det gick väl att köra upp till 16. Jag kollade på klippet samtidigt som jag gjorde annat men hörde något om "8 channels with 2 returns blablabla 16 channels and faders blablabla".

Sen var det något med recall på EQn också, inte bara på faders, vilket underlättar ditt workflow väldigt mycket.

Det var ju mer under skalet än vad man ser. Många smidiga lösningar 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.