maxmaxmax (oregistrerad) Postat 7 april 2005 Postat 7 april 2005 VacUm (19:47) : fan va forumet börjar bli tråkigt.. inte en endaste tråd som e skoj längre.. my name is max (20:04) : okej då gör vi så här: my name is max (20:04) : Vi startar varsin rolig tråd! VacUm (20:12) : .. måste tänka ut nåt bra först.. (kollar tv.. fiske på 4+).. my name is max (20:12) : jag postar min roliga tråd nu! Okej kära uttråkade vänner. Jag tänkte att vi skulle göra oss själva lite löjliga. Här är ett ljudklipp: Your browser does not support the HTML5 audio tag Den som- AHA!- fattar vilken låt det är postar nästa. Man får bara låta, inte sjunga. gärna falsett.
Lundin Postat 7 april 2005 Postat 7 april 2005 😆😛 yo krejsi maddafakka... VARFÅRDUALLTIFRÅN???????????
Egghuvud Postat 7 april 2005 Postat 7 april 2005 Jaså! Min dödstråd var inte rolig....nej nej tänk inte på mig... jag hr inga känslor...jag hade inte alls lagt ner massor av tid och eftertanke på min tråd. Jag är ju bara ett ägghuvud.... (snyft)
Neosus Postat 7 april 2005 Postat 7 april 2005 Usch va tråkigt det är nu Den bössan var det krut i.....
Neosus Postat 7 april 2005 Postat 7 april 2005 VacUm (19:47) : fan va forumet börjar bli tråkigt.. inte en endaste tråd som e skoj längre.. my name is max (20:04) : okej då gör vi så här: my name is max (20:04) : Vi startar varsin rolig tråd! VacUm (20:12) : 😄.. måste tänka ut nåt bra först.. (kollar tv.. fiske på 4+).. my name is max (20:12) : jag postar min roliga tråd nu! Okej kära uttråkade vänner. Jag tänkte att vi skulle göra oss själva lite löjliga. Här är ett ljudklipp: Your browser does not support the HTML5 audio tag Den som- AHA!- fattar vilken låt det är postar nästa. Man får bara låta, inte sjunga. gärna falsett. Hahahaha den där va rolig. Jag kommer inte på vad det är för låt....förlåt. 😑
hackeman Postat 8 april 2005 Postat 8 april 2005 Små grodorna? Tycker mig hör ett koack-ack-ack där nånstans...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.