JJRockford Postat 15 maj 2014 Postat 15 maj 2014 Häromdagen fick jag ett mail från Ubetoo där dom meddelare att dom kommer lägga ner verksamheten i sommar. Man får samtidigt erbjudandet att flytta sin musik till Spinnup och ha den där ett år gratis. Det låter ju ok, men täckningen från Spinnup är ju lite sådär. Medans Ubetoo haft en i det närmaste oändlig lista (runt 500 tjänster) så är Spinnup begränsat till Spotify, Wimp, iTunes, Rhapsody, Google Play och Amazon. Det är väl det viktigaste, men känns ändå onödigt begränsande. Finns det någon annan som har samma täckning som Ubetoo?
JJRockford Postat 21 maj 2014 Trådstartare Postat 21 maj 2014 Dom hade ju några fler i a f, tack för tipset!
Drake Postat 21 maj 2014 Postat 21 maj 2014 Hur många har Cdbaby? Behöver man verkligen alla pyttesmå sajter? Du slipper dessutom abonnemangsavgiften.
HoboRec Postat 21 maj 2014 Postat 21 maj 2014 Mondostunes har bara uppläggnignsavgift... ingen årlig avgift och ingen % av royalty. Har dock inte använt dom så länge så jag vet inte hur bra det funkar med utbetalningar och så.
JJRockford Postat 13 augusti 2014 Trådstartare Postat 13 augusti 2014 Bumpar denna och ser om det kommer lite fler tips, alternativt erfarenheter av de som redan nämnts? Såg att musiken var borta från Spotify nu 🙁
Lindebergmusic (oregistrerad) Postat 13 augusti 2014 Postat 13 augusti 2014 Hej! Jag tror jag ska testa: http://distrokid.com/ Verkar bra. Om någon provat deras tjänster får ni gärna skriva lite om hur det funkat 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.