DeeDee Postat 15 maj 2014 Postat 15 maj 2014 Hej! Jag är en sångerska på femton år, är mycket mogen för min ålder, som söker någon/några att skapa ett punkband med i Jämtland. Så om du spelar ett instrument, är intresserad och bor i Jämtland så hör av dig! whenthebirds@hotmail.com Du behöver inte vara jättebra på det instrument du spelar... Men du borde kunna lite. Bara du älskar att spela och älskar musiken så kan vi säkert öva tillsammans! 🙂 whenthebirds@hotmail.com
k9 (oregistrerad) Postat 16 maj 2014 Postat 16 maj 2014 (redigerat) Det kan ta lite tid att få svar här i bland. Men du får säkert det så småningom. Kan ju underlätta om vi vet vad du vill göra för musik osv. Har du något vi kan lyssna på så vore det ett bra sätt att veta om man tror att ett samarbete är intressant. Lycka till! Redigerat 16 maj 2014 av k9
DeeDee Postat 16 maj 2014 Trådstartare Postat 16 maj 2014 Ja... Är lite otålig, men får vara tålmodig 🙂 jag lyssnar mest på Green Day och The Clash... Så något i den stilen 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.