vonFulvuck (oregistrerad) Postat 11 mars 2004 Dela Postat 11 mars 2004 Jag skulle behöva ett midikeyboard för en liten peng (inget avancerat), det enda kravet jag har är anslagskänsliga tangenter (och att det fungerar), annars nöjer jag mig med vad som helst för tillfället. Något tips? Kanske någon som har ett begagnat i Halmstad-trakten? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Les Paul Postat 11 mars 2004 Dela Postat 11 mars 2004 Håll ett öga på www.vendolin.se Jag köpte ett 61 tangenters anslagskänsligt keyboard för 400:- ett tag sen därifrån Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
vonFulvuck (oregistrerad) Postat 15 mars 2004 Dela Postat 15 mars 2004 Ah, tack för tipset..! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 15 mars 2004 Dela Postat 15 mars 2004 Men akta dig så att du inte blir blåst... (Tänker på andra stackare som råkat illa ut här på detta forum) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jim Postat 16 mars 2004 Dela Postat 16 mars 2004 Radium från M-audio ær riktig bra. Kænns proffisgt till en ok peng...ca 1500 kr Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
vonFulvuck (oregistrerad) Postat 23 mars 2004 Dela Postat 23 mars 2004 Ja, man får nog passa sig... jag läste också om nån stackare som blev snuvad på ett delta 1010lt.. rätt taskigt. Tack för tipsen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sam Postat 23 mars 2004 Dela Postat 23 mars 2004 jam har ett billigt för 900..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.