Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Kan ni inte ta upp dessa saker till diskussion .. typ skapa en tråd om önskade funktioner, utveckla gärna om hur vad och varför.. efter ett tag kan lämpligtvis PT admin skapa en gallup och vi får en typ top 5 lista på funktioner som ni användare vill ha i kommande version..

Postat

Utmärkt förslag, Anders! Neko och chrisB: skicka mig ett PM när det efter diskussion i separat tråd är läge att starta en omröstning här under PT-avdelningen så ser jag till att det går att skapa en sådan.

Postat

Jag skulle vilja ha en funktion som gör att när jag har laggt ut 4000:- på något, faktiskt kan använda det också, utan att behöva vända upp och ner på halva systemet.

Postat
Kan ni inte ta upp dessa saker till diskussion .. typ skapa en tråd om önskade funktioner, utveckla gärna om hur vad och varför.. efter ett tag kan lämpligtvis PT admin skapa en gallup och vi får en typ top 5 lista på funktioner som ni användare vill ha i kommande version..

Utmärkt förslag!

Har startat en ny tråd för det: https://www.studio.se/index.php?showtopic=10659

Stänger den här.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.