Badertheinvader Postat 14 september 2014 Trådstartare Postat 14 september 2014 Men elementen antar jag är inte bortkopplade. M.a.o så har du element fulla med vatten och under tryck i väggen vilket inte är bra. jaha okej, detta ska jag kolla upp snarast!
Christer B (oregistrerad) Postat 14 september 2014 Postat 14 september 2014 Men elementen antar jag är inte bortkopplade. M.a.o så har du element fulla med vatten och under tryck i väggen vilket inte är bra. Elementen är ju inte inne i väggen. Han har ju byggt runt elementen så han kommer åt dem utifrån.
Bezze Postat 14 september 2014 Postat 14 september 2014 (redigerat) Måste bara säga att det ser fruktansvärt bra ut. Riktigt inspirerande! Bra jobbat. Redigerat 14 september 2014 av Bezze
Badertheinvader Postat 14 september 2014 Trådstartare Postat 14 september 2014 Måste bara säga att det ser fruktansvärt bra ut. Riktigt inspirerande! Bra jobbat. tack så mycket!
Mosray Postat 22 september 2014 Postat 22 september 2014 (redigerat) Ser intressant ut 🙂 Redigerat 20 februari 2015 av Mosray
Studio820 Postat 24 oktober 2014 Postat 24 oktober 2014 Hej.. Det blir riktigt tjusigt! fråga: vad har du köpt den stående träpanelen som är bakom soffan?
Badertheinvader Postat 24 oktober 2014 Trådstartare Postat 24 oktober 2014 Hej.. Det blir riktigt tjusigt! fråga: vad har du köpt den stående träpanelen som är bakom soffan? Hej! Tack så mycket! Det är vanlig finsågad gran (145x22mm) med den hyvlade sidan utåt. Den är laserad med en grå lasyr.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.