merbid Postat 6 april 2005 Postat 6 april 2005 (redigerat) Här försöker man frammana lite roliga kommentarer men det enda man får är sura gubbar. Redigerat 11 april 2005 av merbid
Pluffo Postat 7 april 2005 Postat 7 april 2005 Jag har aldrig hittat ett bättre tillfälle för att yttra: Intresseklubben antecknar.
merbid Postat 10 april 2005 Trådstartare Postat 10 april 2005 Intresseklubben antecknar. med penna eller papper?
Mr Keys Postat 13 april 2005 Postat 13 april 2005 (redigerat) Nu har jag ingen aning om vad du skrivit, när du skrev det eller till vem du skrev det, men som det sagts tidigare......det kan vara svårt att avgöra vad som är skämt och vad som är allvar här på nätet.........därav vikten att vara ÖVERTYDLIG när man skämtar......använd massa smilies och vifta gärna med "SKÄMT"-flaggan.....! Är man 100 pers, och en skriver ett skämt, kan man ge sig fan på att det åtminståne är en som inte förstår det och lackar ur för att man touchar något känsligt hos denne person. Å andra sidan vet jag att vissa anser att det är en del av charmen med nät-forum............man kan väl kanske vrida och vända på det hur som helst.... Redigerat 13 april 2005 av Mr Keys
The Mr Postat 13 april 2005 Postat 13 april 2005 När fick du arga gubbar? 🙁 Nu blir jag arg känner jag 😉😎
Itzhak Postat 13 april 2005 Postat 13 april 2005 Nu har jag skrivit, när du skrev det ...du skrev det, men som det sagts tidigare......är allvar här på nätet... därav vikten att ..vifta gärna! Är man fan på ...en som inte ..lackar ur för ..andra sidan vet jag att en del av charmen med nät-forum.. och vänta på det hur som helst.... ja
Lundin Postat 13 april 2005 Postat 13 april 2005 (redigerat) 😱 Inte vet jag..vad jag vet använde jag just ovanstående smiley lite klantigt i ett annat sammanhang.... ..men jag tror inte att det var det som föranledde skapandet av denna tråd 😎 Redigerat 13 april 2005 av demoniqus
hackeman Postat 13 april 2005 Postat 13 april 2005 Du ska alltid vara värst Hacke 😱😛 Tack, du förstod budskapet. 😎
Aquiesce Postat 13 april 2005 Postat 13 april 2005 jävla otrevligt med en sån stor bildjävel mitt i trådhelvetet 😎 😱
Tokas Postat 13 april 2005 Postat 13 april 2005 (redigerat) Vill... flytta... tråden.. till... Off-Topic.... *sim salabim* edit: flyttat / neko Redigerat 13 april 2005 av Neko
ChrioN Postat 13 april 2005 Postat 13 april 2005 Vill... flytta... tråden.. till... Off-Topic.... *sim salabim* edit: flyttat / neko Har går det (inte) undan...
Tokas Postat 13 april 2005 Postat 13 april 2005 Vill... flytta... tråden.. till... Off-Topic.... *sim salabim* edit: flyttat / neko Man kan, bara man vill. 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.