robertkr (oregistrerad) Postat 23 april 2005 Postat 23 april 2005 inte vet jag så mycket om det rent tekniska eller dansbandsmusik men det här känns faktiskt som rosenrött,fluffigt,gulligt,varmt, som lägger sig om mitt hjärta. Man får något i blicken, typ kanske: - en försvunnen stor kärlek - bortstrulad ungdom - minnen av någon som gått ur tiden, ett eget barn kanske det kan ju inte bara vara av ondo att musiktypen slår an en och annan mänsklig sträng. tack för det. 😉
FuJiSuN Postat 28 april 2005 Postat 28 april 2005 Dansband....hmmm...vad man än tycker om det så måste jag säga att du "lyckats" med skapa eländet.. Skämta..alltid utvecklande att ge sig på sånt som ligger utanför ens musikaliska ramar. Så länge som åtagandet i det här fallet dansband stannar utanför ens musikaliska ramar Grahn = Grahn Iglesias?!?!
ViktorDenStore Postat 28 april 2005 Postat 28 april 2005 Ja, det kan ju inte bli mkt mer dansband än såhär 😆 Men det är en viktig sak som jag saknar, och det är Hammagrellas sång 🙂 Nån måste sjunga... Hellre falsk-sång till o med än ingen alls 😛
Hellhoff Postat 28 april 2005 Postat 28 april 2005 Jag blev nästan lite sugen på att lägga på lite sång på den där, dvs om jag har tillstånd att prova från dig Grahn. Om de blir nåt skoj av det kan jag skicka till dig får du höra 😉 Frågan är bara om man ska göra något oseriöst av det som någon sa om Eddie Meduza-stuk - Sånt är skoj 🙂
Hellhoff Postat 28 april 2005 Postat 28 april 2005 Ah, jag glömde att påpeka hur grymt evil jag tyckte det var. Jag hatar dansband, men att du lyckas göra det på ett sånt klockrent sätt(det låter verkligen dansband) det imponerar mig! Bra gjort!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.