Jump to content
Annons

rolands trummor


mia82

Recommended Posts

hej jag blev medlem här för att jag har ett trumset av märket Rolands exakt vilken modell vet ja inte på rak arm. Men är det något som är försäljningsbart? de är köpta 2010 begagnade för typ 9000kr med inbyte av andra trummor och 3000kr kontant.

Jag måste tömma vårt gamla hus och min fd sambo gick bort förra året tyvärr och efterlämnade dem och lite annat….

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Beklagar sorgen.

Roland digitaltrumset inköpt 2010 är säkert säljbart begagnat. I synnerhet om skicket är någorlunda gott och alla komponenter finns med.

Enklare modeller säljs företrädesvis lättast till "hempulare", medan större modeller även kan vara intressanta för dans- eller coverband. Ibland är även musikskolor eller inspelningsstudios intresserade.

För att hjälpa till med att se om alla detaljer finns med, samt skick, så är det avgörande att du försöker identifiera vilken modell det rör sig om. Om det verkar svårt, så titta på bokstavs-beteckningar eller namn på själva trum-plattorna eller andra delar.

Ett eller flera närgångna foton på trummorna, synliga här, skulle säkerligen hjälpa dig få bra hjälp och omdömen av folk på forumet - även att identifiera modell o rimligt pris.

Redigerat av Signia
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...