noise Postat 6 april 2005 Postat 6 april 2005 jag har gjort en internet sajt där man kan ladda ner gratis musik. det är bara demo musik men den är gratis. man kan även få relesa sin egna musik där om man vill. jag har stavat fel på vissa ställen på sidan men inte fixat till det bara så ni vet. gratis-musik.tk
Egghuvud Postat 7 april 2005 Postat 7 april 2005 Bra initiativ! Sidan ser lite amatörmässig ut. Fortfarande lite felstavningar osv. (egghuvudet kastar sten i glashus eftersom han själv stavar som en kratta) Jobba lite med layouten. Hoppas du får fler birag. 😳
Tokas Postat 7 april 2005 Postat 7 april 2005 Schysst idé, men fulare sida får man leta efter. 😳 Bara det blir lite snyggare design så kan det nog bli riktigt gött. 😳
Björn Olsberg Postat 7 april 2005 Postat 7 april 2005 Kul initiativ! Ett varmt tips är att sköta relationerna med Stim väl - framför allt om sajten börjar få uppmärksamhet.
sounden Postat 7 april 2005 Postat 7 april 2005 Vad är det för skillnad på denna siten om man jämför med ex demomusic.se. //S
The Mr Postat 7 april 2005 Postat 7 april 2005 (redigerat) Vad är det för skillnad på denna siten om man jämför med exdemomusic.se. //S Skillnaden är väl att hans sida fungerar... 😳 The Mr... 😳 Edit: kollade upp saken lite bättre, sidan du menar heter www.demomusik.se Redigerat 7 april 2005 av The Mr
sounden Postat 7 april 2005 Postat 7 april 2005 (redigerat) Vad är det för skillnad på denna siten om man jämför med exdemomusic.se. //S Skillnaden är väl att hans sida fungerar... 😳 The Mr... 😳 Edit: kollade upp saken lite bättre, sidan du menar heter www.demomusik.se Nja.. det var ju www.demomusic.nu jag nu menade men demomusik.se kanske också faller under samma kategori. Vad är det som inte funkar då? Redigerat 7 april 2005 av sounden
Musiker Postat 7 april 2005 Postat 7 april 2005 Klcokrent. Det bästa är att sidan ligger på min server! 😄
L.C Postat 7 april 2005 Postat 7 april 2005 Bokmärker sidan nu. Kanske lägger något av mina verk där nån gång.
Stinkey (oregistrerad) Postat 7 april 2005 Postat 7 april 2005 Detta var ju väldans trevligt och inspirerande. Här ska lyssnas och ev. läggas ut nåt! Grattis till ett got initiativ!!! 😄🙂
hackeman Postat 8 april 2005 Postat 8 april 2005 Håller med övriga att sidan är ett bra initiativ men har en hemsk design. Föreslår att du snokar runt lite på nätet och skaffar inspiration (snor layout) från andra... 😛
nurfen Postat 8 april 2005 Postat 8 april 2005 Om jag nu hade demomusik att lägga ut skulle jag verkligen inte vilja förknippas med gratis-musik.tk.. Nu när jag kollat runt lite så ser jag hur otroligt oseriöst den är upplagd "nu finns immanuel & Frälsarnas skiva relesad på nätä!!" Nätä? Det behövs ju någon form av struktur på en sida..
Rapid Wanker Postat 8 april 2005 Postat 8 april 2005 Bra idé, men...vad stort allting är. Är sidan optimerad för 1600x1280 eller nå't?
sounden Postat 8 april 2005 Postat 8 april 2005 Om jag nu hade demomusik att lägga ut skulle jag verkligen inte vilja förknippas med gratis-musik.tk.. Nu när jag kollat runt lite så ser jag hur otroligt oseriöst den är upplagd "nu finns immanuel & Frälsarnas skiva relesad på nätä!!" Nätä? Det behövs ju någon form av struktur på en sida.. Word!!
lavrell Postat 8 april 2005 Postat 8 april 2005 kan bara hålla med föregående talare 🙂 "immanuel & Frälsarna" va ju bra 😉
Larzolov Postat 8 april 2005 Postat 8 april 2005 Jag kan ställa upp och göra lite grafik jobb...gratis. bara hör av dig. 😎
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.