Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Hej!

Jag söker någon att samarbeta med. Min styrka ligger på melodi, medans sångtexter är något jag är lite rostig på. Om du är bra på lyrics (och som eventuellt även kan spela chords på antingen keyboard eller gitarr) så vore det toppen!

Jag är erfaren inom låtskriveri, men jag känner att jag vill samarbeta med någon inför min kommande låt. Detta innefattar co-work angående valen av ackords, utbyten av kreativa åsikiter som tex sångmelodi, sångtextens handling och allt annat som innefattar låtskriveri!

Någon som skulle vilja tänka sig ett samarbete? Skicka mig bara ett Privat Meddelande, så skickar jag ett par demos, lite bilder på mig själv och en mera utförlig beskrivning av vad jag vill ha hjälp med! 🙂

/Lucas

Redigerat av luc56
Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

Om du har några demon att lägga upp här på forumet så blir det nog lättare att hitta rätt folk. Det är många som söker folk att jobba med, men det är svårt att avgöra vem man bör vända sig till, om det inte finns något som visar hur den andra personen jobbar med musiken. Om du förstår hur jag menar?

Postat (redigerat)

Det förstår jag givetvis 🙂

Den som är intresserad behöver bara skicka ett privat meddelande!

Redigerat av luc56

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.