Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Allmän fråga, och om svaret är JA, så är det är ett tips:

Har flera 30-pinnars-musiktillbehör, och adapter till nya lightning kostar från Apple ca 270 kr om jag inte minns fel. Var på Biltema i helgen och såg denna utseendemässigt identiska Biltema-kopia för 100kr. Nån som testat om den funkar med CC-kittet så man kan få ljudkort mm att funka? Originalen lär ha ett chip i sig. (Jag är på väg att skaffa en nyare padda med lightning så jag kan inte prova, men sparar man ett par hundra så...)

...Hmm, feta bokstäver utan att jag tryckt på fet-knappen? Beror nog på att jag copypastade infon nedan.

Adapter Lightning - 30-stift

För att koppla tillbehör med 30-stiftskontakt till Lightning-kontakt. Videostöd. Se förpackning för vilket iOS produkten passar till.

http://www.biltema.s...30-stift-24481/

Redigerat av Erik dP
  • 2 veckor senare...
Annons
Postat

Lägg hellre ut de extra 100 lapparna på orginal. Jag hade en från biltema och det fungerade inte bra. En massa knaster och störningar. Så jag gick och köpte en orginal istället och sedan dess inga mer problem. Kanske fick jag ett måndags ex, det vet jag inte.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.