squez Postat 21 april 2014 Postat 21 april 2014 Hej! Bandet Disrupted I har släppt en ny Singel "My Shadow", finns på youtube och på spotify. Gå gärna in och lyssna! Disrupted I – My Shadow https://www.facebook.com/disruptedi
D Vibe Postat 21 april 2014 Postat 21 april 2014 Varför behöll de inte den elektroniska kicken från introt? Fan så mycket bättre tryck i den. Ett välbeprövat koncept det här. Synthintro, metalgitarrer med poppiga ackord, en growlande elak smurf och en pojkbandssångare.
squez Postat 21 april 2014 Trådstartare Postat 21 april 2014 Det är ett grymt koncept \m/, jag gillar dock din låt "Cyckelbitch", grym och genomtänkt sång/text. Stay Metal!! \m/
Vey Postat 21 april 2014 Postat 21 april 2014 Nice, lagd i min metal playlist. Tycker inte han som sjunger clean vocals låter så pojkband om man jämför med typ dead by april, han låter rätt passande :-) 1
squez Postat 21 april 2014 Trådstartare Postat 21 april 2014 Japp! Jag håller med dig Vey, låter mer åt power metal hållet på clean sången.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.