Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Old news, men det kom nyligen till min kännedom.

Vi låg tydligen på aftonbladets "hårdrocksförsäljningslista"...

Plats 16, inte mycket att skryta med, men lite kul att vi tog oss högre än John Norum. 😛

Sedan fick bolaget slut på skivor och vi åkte ur snabbare än scatman john hann säga "kalaspuffar" 😄

Länk till listan

Redigerat av brojd
Annons
Postat

Har Ni spelat in någon tuttvideo, Brojd? Hursomhelst, grattis och jag är inte ett dugg avundssjuk. Nej, jag vill bara sitta här och löjla mig med min lilla M-box och spela in taskiga c-versioner av något någon annan redan har gjort och som ingen, inte ens jag, vill lyssna på! Lät det bittert nog för Er?!

J-a Brojd!

Postat
Har Ni spelat in någon tuttvideo, Brojd? Hursomhelst, grattis och jag är inte ett dugg avundssjuk. Nej, jag vill bara sitta här och löjla mig med min lilla M-box och spela in taskiga c-versioner av något någon annan redan har gjort och som ingen, inte ens jag, vill lyssna på! Lät det bittert nog för Er?!

J-a Brojd!

😉

Tyvärr har vi inte fått spela in någon tuttvideo... (kanske kan göra en egen med den digra porrsamlingen jag har i min ägo) 😛

Postat

😆 det har du aldrig sagt att du ligger på nån hårdrockslista

Sabaton?

Sent ska trollen vakna.. Grattis för böfvelen.. ni har ju ett par tungviktare under er..så visst fajjn är det bra jobbat.

Ni får väl köpa in en sederomm o bränna själva om skivorna tar slut i boutiquen :rolleyes:

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.