GaGaQueenOfPop Postat 17 april 2014 Postat 17 april 2014 (redigerat) Hej! Jag har inte varit inne här på länge. Jag höll på med en ''poplåt'', men märkte senare att det inte är det som passar mig, både röstmässigt och generellt. Dessutom var inte låten bra, utan helt OK. Jag var också osäker med allt, men det var en erfarenhet av att se hur allt funkar.. Så jag ska inte bara klaga.. Jag har suttit hemma och skrivit och kämpat med andra låtar, som är lite mer åt Ed Sheran, James Arthur stilen.. Nu är jag helt säker på vad jag vill, och vill verkligen få en av mina låtar producerad. Vem är jag: Alex, 17 år, bor i Malmö Musikstil: Gitarr-alternative-pop Kontakter?: Nja inte riktigt, men Oscar Zia går på en skola i närheten, och vi har många gemensamma vänner. Behrang Miri jobbade på samma skola som min mamma är lärare i. (Kul att båda var med tsm i mello) Hur ska jag nå ut med låten? Har en facebooksida, the typical tonåring med ca. 63000 likes. Många besökare, kommer dela låten flera gånger. Har många följare på lady gaggas fansida (3500följare) , från olika länder runt om i världen. De tänker köpa låten på iTunes. Har 1400 subscribers på facebook, också en fördel. Dessutom ska jag åka runt och sjunga lite här och där. Vill alltså gärna få låten producerad, och inspelad hos någon. Det kan vara ett samarbete, men kan även betala om det vore så. Skriv gärna om du är intresserad! Ungefär såhär hade jag tänkt mig: MVH / Alex Redigerat 17 april 2014 av GaGaQueenOfPop
Niklas J Blixt Postat 19 april 2014 Postat 19 april 2014 (redigerat) Skicka gärna ett mail till mig, kontakt@niklasjblixt.com så kan vi diskutera saken vidare om du vill! Redigerat 19 april 2014 av Niklas J Blixt
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.