Jiit Postat 9 april 2014 Postat 9 april 2014 Tja! Är en rappare som kickar på svenska och vill köpa beats, gärna åt trap och klubbhållet men allt är av intresse. Är det fett så är det fett helt enkelt. Du kan göra dina beats i vilket daw som helst så länge du kan exportera ut spår för spår så att låten kan mixas ordentligt. Jag är enbart intresserad av beats som är helt klara. Låter det intressant så maila mig: jensmarklund@hotmail.com Lyssna gärna på min första singel som just släpptes på spotify så får ni en uppfattning om hur jag låter: Jiit – Boom Cash Peace! /Jiit
tezto Postat 10 april 2014 Postat 10 april 2014 (redigerat) Hahahaha så jävla skön låt! Edit; kan försöka slänga ihop något så får du se om du gillar det! Redigerat 10 april 2014 av tezto
Jiit Postat 10 april 2014 Trådstartare Postat 10 april 2014 Tack mannen! Vore fett om du drog ihop något, peace! /Jiit
tezto Postat 10 april 2014 Postat 10 april 2014 (redigerat) Tack mannen! Vore fett om du drog ihop något, peace! /Jiit Drog ihop ett snabbt beat nu, jag laddar upp det på min soundcloud! Länk: https://soundcloud.com/tezto/trap-beat-example Redigerat 10 april 2014 av tezto
Jiit Postat 10 april 2014 Trådstartare Postat 10 april 2014 Låter lovande. Men svårt att säga något utan att det ligger fler instrument twists and turns osv. Vill gärna höra mer!
tezto Postat 10 april 2014 Postat 10 april 2014 Låter lovande. Men svårt att säga något utan att det ligger fler instrument twists and turns osv. Vill gärna höra mer! Ja förstår det, svårt att hinna mer på 15 min 😉 Lättare om man har ett mål på hur det ska låta också, har du någon acapella eller om du har något speciellt sound du vill ha på låten? Eller bara rent av en text.
Jiit Postat 10 april 2014 Trådstartare Postat 10 april 2014 Hajar det 🙂 Tänk dig boom cash liksom, den låten är verkligen min vibe. Jag gillar mer att skriva bars som dyker upp när jag hör beatet om du förstår vad jag menar. Men "klubbig" trap är helt klart min grej. Skruva ihop något eller några, det blir säkert fett! Peace!
tezto Postat 10 april 2014 Postat 10 april 2014 Hade varit en stor fördel om du skickade acapellan till "Boom Cash", så jag kan testa beaten med den. Ska fila på det under helgen 🙂
kingkongmgmt (oregistrerad) Postat 10 april 2014 Postat 10 april 2014 Tja! Är en rappare som kickar på svenska och vill köpa beats, gärna åt trap och klubbhållet men allt är av intresse. Är det fett så är det fett helt enkelt. Du kan göra dina beats i vilket daw som helst så länge du kan exportera ut spår för spår så att låten kan mixas ordentligt. Jag är enbart intresserad av beats som är helt klara. Låter det intressant så maila mig: jensmarklund@hotmail.com Lyssna gärna på min första singel som just släpptes på spotify så får ni en uppfattning om hur jag låter: Jiit – Boom Cash Peace! /Jiit yo kolla din mail nu snabbt! ps. tung låt!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.