Erik dP Postat 9 april 2014 Postat 9 april 2014 (redigerat) Hej Fredrik Jag hörde igår på radio att du kämpat med att ändra texten, och lägger in "love" för att det ska bli rätt på engelska. Ibland gör även jag fel. Jag har själv inte nån spell check, men här är ett försök jag gjort. Ta vad du behöver. Vänliga hälsningar. /Erik de Pomian Silent, I just sat there silent, working up some lyrics in my head Spell check, I just lack a spell check So I fell for everything I said Hear the fumble Hear my choice Silent, I can’t be there silent Have to stand behind her, ...make choir noise Undo that word Undo that word you heard Undo my pain Gonna get there, make it sane I know that I am overdue At last I know what I should do Undo that word Trouble baby I’m in trouble as I tried to make the words combine Save me, "love" is gonna save me Far away from all the crazy lines Hear my stumble in her voice Undo that word Undo what you just heard Undo Ukraine ...well it rhymes with ...my used word "pain" I know that I am overdue At last I know what I should do Undo that word Redigerat 9 april 2014 av Erik dP 3
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 9 april 2014 Postat 9 april 2014 (redigerat) Love will save me rullar lättare oxå gratis tips hehe Redigerat 9 april 2014 av Burnin Sven
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.