Neosus Postat 10 mars 2004 Postat 10 mars 2004 (redigerat) Lyssna gärna. Ni behöver inte tycka till angående mixen o.s.v... Ska fixa en ny inspelning sedan. Your browser does not support the HTML5 audio tag 😠 Redigerat 10 mars 2004 av Grahn
Mange Postat 10 mars 2004 Postat 10 mars 2004 Denna gillade jag! Kommer det att läggas sång? ...snyggt!
gol Postat 10 mars 2004 Postat 10 mars 2004 ..härligt! .. sån musik är skön efter att man har haft dunkande trance i huvudet! 🙂 ... den hamnar nog på något i stil med "Absolute Svenska PowerVisor" 😛
hammagrella Postat 10 mars 2004 Postat 10 mars 2004 Hoogachacka! Den här hamnar bland mina favoriter so far på det här forumet. Fantastiskt bra! Shaffer & J:Son - släng er i sjön!
Neosus Postat 11 mars 2004 Trådstartare Postat 11 mars 2004 Denna gillade jag!Kommer det att läggas sång? ...snyggt! Tackar för eran respons. Det värmer. Det är inte tänkt att bli nån sång på denna men det kanske skulle passa!? Har haft en tanke på att min bror ska få spela melodi på nyckelharpa. ...men man får se vad som händer. 😛
tordA Postat 11 mars 2004 Postat 11 mars 2004 Hu HU jag ryser av välbehag när soloplocket kom in ...... jo, en nyckelharpa skulle sitta fint. är det en Hammond eller midi ? dubbelmums ! minst sagt 🙂 ...men man får se vad som händer. Yes, den som har en lever får se 🙂
Mattias M (oregistrerad) Postat 11 mars 2004 Postat 11 mars 2004 Trevligt, trevligt 🙂 Sång? Nä för fan, lyckas man göra musik som blir bra utan sång så ska man låta det vara orört 😛 /Mattias M
Bengan (oregistrerad) Postat 11 mars 2004 Postat 11 mars 2004 Bästa jag hört från dig Grahn....tokbra!
Twilight_Zound Postat 11 mars 2004 Postat 11 mars 2004 Helskön. Men jag skulle vilja ha sång på den. Klart en hit 😛
Neosus Postat 12 mars 2004 Trådstartare Postat 12 mars 2004 (redigerat) Tackar & Bockar. 😛 ...ja hittar jag nån sångare/sångerska som passar till låten så kanske det blir något av det. Men som sagt, *Den som har en lever får se*. Tack för da rezponz!! 😎 Redigerat 12 mars 2004 av Grahn
Twilight_Zound Postat 12 mars 2004 Postat 12 mars 2004 Om du känner för det skulle nog Damen som sjunger på mina alster gärna sätta sång på den. 😎
Lundin Postat 12 mars 2004 Postat 12 mars 2004 S"%¤#&%ANS BRA LÅT... jag fick en liten alternativ vibb.. rökig hammond, lite släpiga och skitiga hiphoptrummor...och roffe vikström.. knas-clash 😉 Men detta var klockrent även utan sång och utan hiphopvibrationer... ey len, bra jobbat.. /D
®offe Postat 12 mars 2004 Postat 12 mars 2004 Jag är impad, den här var i en klass för sig. Kalas Grahn! 😉 /®
Neosus Postat 13 mars 2004 Trådstartare Postat 13 mars 2004 Om du känner för det skulle nog Damen som sjunger på mina alster gärnasätta sång på den. Det tackar jag för. Ska få igång en ny inspelning först då. När det närmar sig så kanske jag kan höra av mig. Tummen upp!! 😄
Twilight_Zound Postat 13 mars 2004 Postat 13 mars 2004 (redigerat) Helskönt, Vi kan ha ett Forum Project 😄 Ska snacka med tösen i dag. Hon kan ladda hem MP3an och kanske skriva ett par rader. Dock har vi ett eget Project nu till nästa helg och damen studerar så du behöver inte rusa. Låter helkul P.S Svensk eller engelsk text? Redigerat 13 mars 2004 av Twilight_Zound
Neosus Postat 13 mars 2004 Trådstartare Postat 13 mars 2004 (redigerat) Ja hon kan spåna på en text när tid finnes. Jag kommer inte att börja med inspelning nu. (håller på att fixa lite med studion. Möblera om och så...) (Ska kanske eventuellt fixa nya lokaler att bygga lite större studio senare. Jag håller på att spåna nu...) Vi får påminna varann sedan. Verkar kul det här. 😄 Edit: Svensk text skulle kanske funka? Redigerat 13 mars 2004 av Grahn
Twilight_Zound Postat 13 mars 2004 Postat 13 mars 2004 (redigerat) Ok, har snackat med sångfågeln nu och hon blev intresserad. Vi kör på vårt project först och under tiden spånar hon lite på ditt spår. Kan bli bra Redigerat 13 mars 2004 av Twilight_Zound
robotapan Postat 13 mars 2004 Postat 13 mars 2004 Fan, känns ju töntigt att bara vara en i mängden av de som redan öst lovord över alstret, men beröm kan man väl aldrig få för mycket av. Eller..? Great job, låter super.
chrickon Postat 13 mars 2004 Postat 13 mars 2004 Skitbra, Vackert Välspelat med bra arr. Va ska man säga, vill höra mer
Zando Postat 13 mars 2004 Postat 13 mars 2004 Suverän super låt, börja nästan och längta till Dalarna när jag hörde låten 😎 mer av sånt! 😎 MVH-Zando
TZ_Nadja (oregistrerad) Postat 14 mars 2004 Postat 14 mars 2004 (redigerat) Hej, har lyssnat på visa från berget och ger gärna skrivandet ett försök. Vill du ha en egen melodi för sång eller ska den följa den redan befintliga? 😎 Är föresten den sjungande delen i Twilight Zound om du undrar vem jag är.... Redigerat 14 mars 2004 av TZ_Nadja
Neosus Postat 14 mars 2004 Trådstartare Postat 14 mars 2004 (redigerat) Hej, har lyssnat på visa från berget och ger gärna skrivandet ett försök.Vill du ha en egen melodi för sång eller ska den följa den redan befintliga? Är föresten den sjungande delen i Twilight Zound om du undrar vem jag är.... Hej! Använd gärna den befintliga melodin. så gott det går. Blir det lite utsvävningar lite här och där så gör det ingenting men grundstommen finns iallafall där. Ska bli spännande att "se" vad det blir utav detta. Kul att du vill ge låten en chans. Edit: Det kommer att bli en ny inspelning av denna så du behöver inte vara så petnoga nu. Huvudsaken är att man kan höra på ett ungefär hur det kommer att bli. Mvh/ Grahn 😉 Redigerat 14 mars 2004 av Grahn
TZ_Nadja (oregistrerad) Postat 14 mars 2004 Postat 14 mars 2004 Då gör jag så, får snarare lite prestationsångest eftersom den är väldigt bra men men man gör vad man kan. Ska bli kul det här.
®offe Postat 14 mars 2004 Postat 14 mars 2004 😕 Coolt, vårt första lilla miniprojekt. Vårt och vårt förresten? Mjoo, man känner sig ju liksom lite delaktig. Det är en bra låt och vi vet att Nadja har bra pipa så det här kan bli hur spännande somhelst. 😄 Ta god tid på er............ Är ni klara snart? 😕
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.