tvåtakt Postat 31 mars 2014 Dela Postat 31 mars 2014 Här är då ett enmannaband jag håller på med vid sidan av mina vanliga band... Började sjunga för inte så jättelängesen men har tagit mej en bra bit påväg att bli en riktig sångare haha Kommer ett album i sommar med denna låten i spetsen! https://www.youtube.com/watch?v=0ujP_J5YVB0 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 31 mars 2014 Dela Postat 31 mars 2014 (redigerat) Du är helt jävla grym! Minst lika bra sång som från nåt av de världskända banden... Redigerat 31 mars 2014 av Guitar Nilsson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tvåtakt Postat 31 mars 2014 Trådstartare Dela Postat 31 mars 2014 Den biten håller jag inte helt med om, men jag är på väg iallafall 😄 tackar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
everlastingrecords Postat 31 mars 2014 Dela Postat 31 mars 2014 Lyssnade mycket på Helloween i min ungdom och jag gillar det jag hör här! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.