soullusion Postat 27 mars 2014 Dela Postat 27 mars 2014 (redigerat) Hej. Vi vill härmed detta tacka er alla för de svar och respons vi fick. Vi har valt nu att gå vidare med några av de som vi har valt ut bland er och andra forum. Vi återkommer dock senare med mer info gällande den nya musiktjänsten i sinom tid och hoppas på eran varma mottagande. Tackar o önskar er alla lycka till. Låt drömmen leva vidare. Redigerat 14 april 2014 av soullusion Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeteK Postat 27 mars 2014 Dela Postat 27 mars 2014 Eller kanske Metal? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MARY ELLE (oregistrerad) Postat 27 mars 2014 Dela Postat 27 mars 2014 Hurdå miljonprojekt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berch Postat 27 mars 2014 Dela Postat 27 mars 2014 Förstår inte riktigt? Vill du ha hjälp eller hjälpa andra? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laban1 Postat 27 mars 2014 Dela Postat 27 mars 2014 Förstår inte riktigt? Vill du ha hjälp eller hjälpa andra? Ja, det verkar lite konstigt, är etablerad utan att gå ut med firmanamn. Vill han ha pruducenter billigt, eftersom han säger unga, duktiga talanger? Lite nyfiken blir man ju. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soullusion Postat 27 mars 2014 Trådstartare Dela Postat 27 mars 2014 (redigerat) Tackar alla för alla svar vi fick. Redigerat 14 april 2014 av soullusion Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Electricwizard Postat 27 mars 2014 Dela Postat 27 mars 2014 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Martin Postat 27 mars 2014 Dela Postat 27 mars 2014 Tar du cash? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Lundqvist Postat 27 mars 2014 Dela Postat 27 mars 2014 Jag håller på med ett album med Black Metal-tolkningar av Povel Ramels repertoar. Kan det vara något? Ser för mig att pusha en version av "Far jag får inte upp min kokosnöt" med Abbath på gästvokal som första singel..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bullerbyn Postat 27 mars 2014 Dela Postat 27 mars 2014 Psykos? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luskar Postat 28 mars 2014 Dela Postat 28 mars 2014 Handlar detta om att man ska sälja äganderätten till sina alster? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Demonproducenten Postat 28 mars 2014 Dela Postat 28 mars 2014 tror ts behöver förtydliga vad som efterfrågas och vad som erbjuds rent konkret just nu är det en samling rappakalja som jag inte tror vare sig lockar eller upplyser någon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 28 mars 2014 Dela Postat 28 mars 2014 Det där bllir bra tror jag och att folk inte sätter sig bakom ratten i sin kariär själva utan strävar kvar i det gamla är lite skumt. Lycka till hoppas det går bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.