Chriz Postat 24 mars 2014 Postat 24 mars 2014 Jag hade musik in i mina hörlurar genom mitt fast track solo ljudkort men helt plötsligt Så försvann det o kom igenom skärmen istället... Vad är det som har hänt?? Jag kör Logic pro x genom min mac o det har funkat klockrent tills nu... Vad ska jag göra för att få tillbaka ljudet i lurarna??? Det kom upp en ruta om något om hdmi kabel o jag tryckte ja på den så det kanske Är något med det.
D200 Postat 24 mars 2014 Postat 24 mars 2014 Ctrl-klicka eller liknande på högtalaren uppe till höger så ser du vart ditt in- och utljud tar vägen eller kommer ifrån...
Kilomi Postat 24 mars 2014 Postat 24 mars 2014 Klicka på äpplet, systeminställningar, ljud. Där ändrar du på "ljud ut".
Chriz Postat 24 mars 2014 Trådstartare Postat 24 mars 2014 Den står på fast track solo på ljud ut men kommer ändå ljud genom skärmen.... Va gör jag fel?
Implasticyde Postat 24 mars 2014 Postat 24 mars 2014 I programmet Logic väljer du "inställningar" och därefter "Audio". Därefter väljer du ljudkällor för ljud in och ut och sparar ditt val genom att klicka på "apply". I systeminställningar och ljud kan du på samma sätt välja ljud in/ut för datorn men ändrar du i systeminställningar spelar det ingen roll för Logic har sin egen inställning som du hanterar enligt ovan. 3
Chriz Postat 24 mars 2014 Trådstartare Postat 24 mars 2014 Tack så mycket det löste sig, fick gå in i logic o ändra lite :-)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.