zuma Postat 22 mars 2014 Postat 22 mars 2014 Hej! Jag heter Björn och är 40 år från Göteborg.Spelade i band för länge sedan och har väl bara klinkat lite på gitarren till och från sedan dess.För två år sedan köpte jag cubase och har nu börjat göra egna låtar. Är definitivt nybörjare, men ser fram emot att lära mig mycket här på forumet. Jag skickar med en låtskiss som jag gjort och är tacksam för all kritik! overlord.mp3
PeteK Postat 22 mars 2014 Postat 22 mars 2014 Välkommen! 🙂 Om du fortstätter att hänga här och lyssnar på alla klocka farbröder och tanter så kommer du att lära dig en massa matnyttigt. Metal!
drloop (oregistrerad) Postat 22 mars 2014 Postat 22 mars 2014 Välkommen, är det en syntare som kommit hit?
Anders F Postat 23 mars 2014 Postat 23 mars 2014 Varmt välkommen hit Björn. Hoppas du ska trivas! MVH Anders
zuma Postat 23 mars 2014 Trådstartare Postat 23 mars 2014 Välkommen, är det en syntare som kommit hit? Jag kallar mig nog för allätare, även om musiken jag gör kanske är åt synt hållet.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.