Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Dell har en drive på LCD-skärmar just nu med upp till 30% rabatt. Skall själv beställa en 20"tummare som kostar 5300 inkl moms och frakt. Dem kommer bli huvudskärm och sen har jag en platt 17" av samma design bredvid.

Annons
Postat

dell har alltid rea på allting dom tillverkar 😄 . Dell tillhör inte dom billigaste på marknaden. 5300 :- för en 20 tummare låter sensationellt bra , har du läst testprotokoll på senaste tiden ? Det finns en del skärmar som inte är nåt vidare.

Postat

Se upp! Köpte billiga TFT 17" monitorer till skolan. De som sitter vid M-box stationer - nemas problemas. De som sitter vid Digi 001 genererar allt som oftast ett brum som läcker in på alla 8 audiokanaler vid inspelning, mest på kanal 1 och 2. Instistutionsteknikerna har kollat, mätt och jämfört med andra skärmar. Deras slutsats är att skärmarna är dåligt skärmade. När jag lånade en dyr skärm och provade blev det heltyst. Hoppas snart ha råd att byta upp mig.

Postat

Vad de billiga 17" skärmarna som ni hade problem med från DELL ??

har redan en 17 TFT från DELL som funkar utmärkt och därför passar det extra bra att beställa deras 20": Den är i samma färg och design vilket är bra ifall symmetriföreningen någon gång skulle komma på besök 😄

och naturligtvis har jag redan kolla Pricerunner.... det finns ingen billigare 20" TFT just nu

jag försöker inte sälja in DELL här utan vilja bara tipsa om dealen ifall någon annan behöver en större skärm... och det behöver man ju alltid...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.