Jump to content
Annons

Prylgalen? Överviktig? Älskar att dansa?


hackeman

Recommended Posts

som natürlicshen kommer filmas  🙂

Ah, Brojd, jag ryser när Du bryter på tyska, Jawohl! Jag blir helt skakig when you do that voodo that you do, so well!!

Så du är tysk alltså?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 11 månader senare...
Annons
*en bump för linus*

Tack! 😉

Ska ge den nya versionen av StepMania en chans strax. Packar upp och konfigurerar...

Any good? 🙂

Nae, inte fått den att funka än. 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Videobevis dröjer tyvärr...

Danspartyt flyttades hem till en kompis lägenhet eftersom han inte lyckades hitta barnvakt åt sin dotter... 😄 sådeles inga videobevis på katastrofen.

Har dock lyckats övertala några långhåriga missfoster (läs. hårdrockare) om att detta är årets grej som de helt enkelt MÅSTE prova....

De svalde naturligtvis betet och det verkar som om mina kära dansmattor skall figurera i en svensexa, som natürlicshen kommer filmas 😳

Och vad hände med filmen??? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Videobevis dröjer tyvärr...

Danspartyt flyttades hem till en kompis lägenhet eftersom han inte lyckades hitta barnvakt åt sin dotter...    😄      sådeles inga videobevis på katastrofen.

Har dock lyckats övertala några långhåriga missfoster (läs. hårdrockare) om att detta är årets grej som de helt enkelt MÅSTE prova.... 

De svalde naturligtvis betet och det verkar som om mina kära dansmattor skall figurera i en svensexa, som natürlicshen kommer filmas  😳

Och vad hände med filmen??? 🙂

Ja just djävlar..

skall ha den på hårddisken någonstans....får ta och leta reda på den...

Filmen blev lite mörkt pga bristande belysning, men det blir ganska underhållande mot slutet när två tjejer grips av speldjävulen och börjar klä av sig för att inte inte svetta ned kläderna när de utmanar varandra på ett 10-låtars maraton. 🙂

skall kanske klippa bort den sista delen innan jag lägger ut den på nätet, eller fråga damerna om tillstånd.

Har tyvärr sålt min Xbox nu och då åkte mattorna med, så jag funderar lite på vad det finns för alternativ till PC?

Någon som har koll på det? (spel, mattor mm.)

Link to comment
Dela på andra sajter

Dansmattor säger ni? Jag tror jag köper en idag ihop med nåt spel för att testa 😄

Jag kan ju också tipsa varmt om Guitar Hero och Singstar som går varma i min nyinköpta PS2'a.

/Majken

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...