Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Die Hard (oregistrerad)
Postat

Öh, varför frågar du utan att testa först? 😲

Postat (redigerat)

Mellan 6.0 och 6.0.5 vill jag tror att det bara handlar om buggfixar och inte rena programändringar.. men varför inte uppdatera den versionen som är lägre så slipper du fundera? de är ju ändå gratis..

Annars skulle nog jag vara våghalsig o testa.. Det borde inte resultera i datorbrand.

Uppdatering för Cubase till 6.0.7 Mac/PC

Redigerat av Lundin
Postat

För närvarande så har jag Cubase 6.0.5 och för att testa det så måste jag avinstallera hela Cubase för att få Cubase 6 och det ids jag inte. Jag tänkte om nån visste.

Postat

Hej

Jag har Cubase version 6.0.5 och jag undrar om man kan öppna dom projektversionerna med Cubase 6.

Nej, varför skulle det gå ? hur tänkte du där ?

Postat

Som sagt det borde gå eftersom det inte handlar om stora kod ändringar som mellan 6 och 7 exempelvis men jag förstår inte riktigt hela scenariot varför du behöver avinstallera en kodmässigt "bättre" version ned till en som är "sämre"? ..samtidigt som det finns uppdateringar borde det vara en barnlek som i princip sköter sig självt

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.