Mugglan Postat 8 mars 2014 Postat 8 mars 2014 Hejsan, tyckte att det var på tiden jag presenterade mig, har hängt här på forumet nu en tid utan att göra så mycket väsen av mig men nu är det dags! 🙂 18 årig kille från norrköping som älskar att hålla på med musik! Vad finns det för intressant om mig då? Har spelat gitarr sen jag fick i 5an, går för nuvarande sista året på film och musikgymansiet i Norrköping med inriktning musik och ljudteknik. De senaste fem åren har jag blivit sjukt intresserad av ljudteknik och inspelning vilket jag nördat i på min fritid genom att skriva och spela in musik i min hemmastudio. Spelar gitarr i ett band som heter Process https://soundcloud.com/processmusic Hoppas inom kort kunnalägga upp lite av det jag skrivit och spelat in för feedback och åsikter från mer erfarna personer, som är inspirerad från indierock till stoner med Gitarrspel influerat av John Frusciante Lite om mig, Hörs! / David
JohnRick Postat 8 mars 2014 Postat 8 mars 2014 Haj, haj. Då är frågan mest om du gillar tidiga eller gamla Peppers? Det mesta efter -95 håller jag personligen inte särskilt högt. 1
Mugglan Postat 8 mars 2014 Trådstartare Postat 8 mars 2014 Blood sugar är ju klart bästa albumet, men jag gillar nog båda fast på olika sätt, mest p.g.a. frusciantes gitarrspel är fantastiskt. Gillar inte i'm with you och framåt
JohnRick Postat 8 mars 2014 Postat 8 mars 2014 Blood sugar är ju klart bästa albumet, men jag gillar nog båda fast på olika sätt, mest p.g.a. frusciantes gitarrspel är fantastiskt. Gillar inte i'm with you och framåt Vad tycker du om Uplift mofo party plan då?
Mugglan Postat 8 mars 2014 Trådstartare Postat 8 mars 2014 Ett av de råaste och mest unika funk album som skapats
caveman Postat 9 mars 2014 Postat 9 mars 2014 Gillar inte i'm with you och framåt Hur vet du vad som komma skall?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.