Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Njut medan det går, för snart blir det väl kallare 😉

.. Någon som hunnit njuta av våren än? Kanske t.o.m. hunnit avnjuta en glass?

Annons
Postat

Nej ingen glass. men jag var vid stranden igår. Fotbadade (fast det var lite kallt), satt i sanden och käkade pastasallad och drack kaffe med solen rakt i fejan.

🙂

Imorgon snöar det väl dock.... 😉

Postat (redigerat)

Käkade en glass i Kungsan i förrgår och en på Hötorget idag 😉

Stockholms innerstad är underbar på våren/sommaren 🙂

Redigerat av lavrell
Postat

Har kunna gå från jobbet till en annan firma vi anlitar i bara skjorta så ja det är så dags igen för våren.

Postat

Första glassen utomhus som sådan åt jag för några veckor sedan. Låg i solen och göttade mig i fredags. 😆 Idag var det nästan jobbigt varmt ibland, eller snarare, jag hade väldigt olämpliga kläder.

Postat
Stockholms innerstad är underbar på våren/sommaren 🙂

Tummis! 😆

Och alla flickor som vaknar ur sina iden 😉

Postat

Käkade mjukglass och brände hjässan i solen i Hyde Park i förrgår, och körde med caben nere på SLKn idag.

Jaa dåååå ääääär det våååååååår! 😉

captain nemo (oregistrerad)
Postat

Grillen har varit framme sedan jag kunde hitta den - dvs slutet av februari... Lockat satt fastfruset, men vad gör det.

I helgen firade grillandet nya triumfer...

Hädanefter skall det grillas varenda helg...

Hacke - avis på din SLK... Din?

//nemo

Postat
Hacke - avis på din SLK... Din?

Den är min. Och den är till salu om du är seriöst intresserad (har annons på blocket).

Har tänkt byta till BMW 323/325/330 Cab istället, inte äldre än -00. Om du har en sån kan vi köra lite byteshandel. 😉

captain nemo (oregistrerad)
Postat

Nä - bara avis... ;-)

//nemo

Postat

Söndag kväll i Piteå:

0°C och snöblandat duggregn.

Vi bar ut soffa på balkongen och grillade bl.a. hamburgare.

Du ska inte tro det blir sommar ifall.... 😲

Postat

Rätt bisarrt att det bara var +5 idag när det var så varmt igår. Känns som naturen försöker ge en ett april-spratt.

Postat
Rätt bisarrt att det bara var +5 idag när det var så varmt igår. Känns som naturen försöker ge en ett april-spratt.

Det kallas faktiskt för "aprilväder", i alla fall i mina trakter. Vädret är inte att lita på öht under den här månaden. :rolleyes:

Postat

Hacke - en veteran kanske? Spitfire -66?

Stinkey (oregistrerad)
Postat

Jag äter glass året runt. Mums!

Postat

Triumph - min garageuppfart är för kort för att landa på 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.