D Vibe Postat 4 april 2005 Postat 4 april 2005 Njut medan det går, för snart blir det väl kallare 😉 .. Någon som hunnit njuta av våren än? Kanske t.o.m. hunnit avnjuta en glass?
Egghuvud Postat 4 april 2005 Postat 4 april 2005 Nej ingen glass. men jag var vid stranden igår. Fotbadade (fast det var lite kallt), satt i sanden och käkade pastasallad och drack kaffe med solen rakt i fejan. 🙂 Imorgon snöar det väl dock.... 😉
lavrell Postat 4 april 2005 Postat 4 april 2005 (redigerat) Käkade en glass i Kungsan i förrgår och en på Hötorget idag 😉 Stockholms innerstad är underbar på våren/sommaren 🙂 Redigerat 4 april 2005 av lavrell
L.C Postat 4 april 2005 Postat 4 april 2005 Har kunna gå från jobbet till en annan firma vi anlitar i bara skjorta så ja det är så dags igen för våren.
Neko Postat 4 april 2005 Postat 4 april 2005 Första glassen utomhus som sådan åt jag för några veckor sedan. Låg i solen och göttade mig i fredags. 😆 Idag var det nästan jobbigt varmt ibland, eller snarare, jag hade väldigt olämpliga kläder.
osiris Postat 4 april 2005 Postat 4 april 2005 Stockholms innerstad är underbar på våren/sommaren 🙂 Tummis! 😆 Och alla flickor som vaknar ur sina iden 😉
hackeman Postat 4 april 2005 Postat 4 april 2005 Käkade mjukglass och brände hjässan i solen i Hyde Park i förrgår, och körde med caben nere på SLKn idag. Jaa dåååå ääääär det våååååååår! 😉
Björn Olsberg Postat 4 april 2005 Postat 4 april 2005 Ta det lugnt, det är aprilväder. Kallare från och med imorgon igen 😉 Men ölpremiär utomhus efter jobbet var det i fredags. 😆
Matthew L Postat 4 april 2005 Postat 4 april 2005 Ta det lugnt, det är aprilväder. Kallare från och med imorgon igen Skönt, då kan man ha jackan på sig igen när man går från jobbet 😉
captain nemo (oregistrerad) Postat 4 april 2005 Postat 4 april 2005 Grillen har varit framme sedan jag kunde hitta den - dvs slutet av februari... Lockat satt fastfruset, men vad gör det. I helgen firade grillandet nya triumfer... Hädanefter skall det grillas varenda helg... Hacke - avis på din SLK... Din? //nemo
hackeman Postat 4 april 2005 Postat 4 april 2005 Hacke - avis på din SLK... Din? Den är min. Och den är till salu om du är seriöst intresserad (har annons på blocket). Har tänkt byta till BMW 323/325/330 Cab istället, inte äldre än -00. Om du har en sån kan vi köra lite byteshandel. 😉
Linus Postat 5 april 2005 Postat 5 april 2005 Söndag kväll i Piteå: 0°C och snöblandat duggregn. Vi bar ut soffa på balkongen och grillade bl.a. hamburgare. Du ska inte tro det blir sommar ifall.... 😲
nurfen Postat 5 april 2005 Postat 5 april 2005 Ahh, igår vart det en glass längs Götgatan! Gött är bara förnamnet 🙂
D Vibe Postat 5 april 2005 Trådstartare Postat 5 april 2005 Rätt bisarrt att det bara var +5 idag när det var så varmt igår. Känns som naturen försöker ge en ett april-spratt.
Neko Postat 5 april 2005 Postat 5 april 2005 Rätt bisarrt att det bara var +5 idag när det var så varmt igår. Känns som naturen försöker ge en ett april-spratt. Det kallas faktiskt för "aprilväder", i alla fall i mina trakter. Vädret är inte att lita på öht under den här månaden.
Majken Postat 5 april 2005 Postat 5 april 2005 Här snöade det idag, trevligt! Eller kanske inte... /Majken
hackeman Postat 10 april 2005 Postat 10 april 2005 Hacke - en veteran kanske? Spitfire -66? Va? Pratar vi Triumph eller flygplan eller vad?
Per_a_55 Postat 10 april 2005 Postat 10 april 2005 Triumph - min garageuppfart är för kort för att landa på 🙂
Cloudsurfer Postat 15 april 2005 Postat 15 april 2005 Våren äger! Fyfan va skönt att kunna glida runt i t-shirt!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.